teściowa

241. Data: 2006-04-14 12:12:52

Temat: Re: teściowa
Od: puchaty <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 14 Apr 2006 14:15:14 +0200, Qrczak napisał(a):

> Aaaaa... normalnie w szoku jestem. Ssaki odczuwają miłość, żeby się
> rozmnażać. Winszuję piątki z biologii.

A ptaki niby nie? Ja jestem bardzo przywiązany do moich jajek.

puchacz

242. Data: 2006-04-14 12:15:14

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "twiza" <b...@t...pl> napisał w wiadomości

> Moze ja smarkata jestem, ale doswiadczenie jakies tam mam.
>
> Miłość zazwyczaj rodzi sie miedzy dwojgiem ludzi pod wpływem
> zauroczenia,różowych okularów, fascynacji cialem drugiej połówki, tak żeby
> doszło do zapłodnienia i żeby były z niego dzieci.Taka rola czlowieka też
> ssak.

Aaaaa... normalnie w szoku jestem. Ssaki odczuwają miłość, żeby się
rozmnażać. Winszuję piątki z biologii.

> Gdyby tego nie było to w ogóle dzieci nie było by na świecie, każdy by
> chciał swoj ideał znaleźć,a ideałów niestety nie ma. - jak ktos tak uwaza
> [...]

Są ideały. Ja swój w każdym razie mam.

> Niestety będziemy też stare, tesciowe wredne ;) ,nasze organizmy
> zaprzestaną chęci na sex i co pozostanie.

Jesli stawiasz znak równości pomiędzy wredotą a niedopieszczeniem, bardzo Ci
współczuję, dziewczyno. Ciężkie Cię czeka zycie...

> Wspolne zycie. Mężczyxni mają chęć do poxnej starości, kobiety po 50
> zaczynają przekwitać i juz je to nie rajcuje.

Operujesz stereotypami. I to w dodatku juz dawno obalonymi.

> O czym babki bedziecie rozmawiac z mezami,jak sa dzieci to super, ale znam
> małzenstwa bezdzietne gdzie żyja jak pies z kotem.

Masz dzieci? Zważ, że one się kiedyś usamodzielnią, a Ty zostaniesz z tym
raz się w miesiącu upijającym staruchem sama ;-)

Qra

243. Data: 2006-04-14 12:17:57

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jak Cię po 7 nie dopadnie, to zawsze jest szansa na magiczną 13-tkę

No dooobra... a jak nie 13, to kiedy w końcu? Bo to jakoś tak łyso tyle lat
w związku i niestandardowo ;-)

Agnieszka (się już nie będę wyrażać ;-))

244. Data: 2006-04-14 12:22:25

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> A ptaki niby nie? Ja jestem bardzo przywiązany do moich jajek.

Puchacz, weź sobie odgarnij te piórka znad oczek, bo Ci literki zasłaniają i
trudności w czytaniu objawiasz jakoweś. Mowa była o ssakach.
Ptaki co innego.

Qra, co swoje Pisklę już wysiedziała

245. Data: 2006-04-14 12:24:17

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...pl> napisał w wiadomości

> No dooobra... a jak nie 13, to kiedy w końcu? Bo to jakoś tak łyso tyle
> lat w związku i niestandardowo ;-)

No to może jak TŻ będzie się menopauzował...

Qra, kończą mi się możliwe warianty odpowiedzi... hihi

246. Data: 2006-04-14 12:39:44

Od: "MOLNARka" <M...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <w...@p...onet.pl> napisał

> A czym sobie na taką zasłużyłaś??

Chyba wystarczająco jest złośliwa, nieempatyczna i czepialska ;-)

Pozdrawiam
MOLNARka

247. Data: 2006-04-14 12:43:49

Od: "MOLNARka" <M...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MOLNARka" <M...@M...pl> napisał

> Chyba wystarczająco jest złośliwa, nieempatyczna i czepialska ;-)

errata: _jestem_ miało być

MOLNARka

248. Data: 2006-04-14 12:48:46

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lozen" <i...@n...spam.hotmail.com> wrote in message

> A 9 lat doswiadczenia z tesciowa i 5 siostrami meza? Uwierz mi, te
> dziewczyny wiecej mi glowy ususzyly, niz kiedykolwiek moja tesciowa.

zapewne jest to jakeis doswiadczenie, ale czy masz od razu sluzyc jako
wzorzec medrca? watpie.

> Nawracac mnie bedziesz? ;)

a da sie?

iwon(k)a

249. Data: 2006-04-14 12:58:52

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Odnosze sie do _jej_ podejscia i zachowania, a nie do tesciowej.

no wlasnie. i o niej pisze.

> Tesciowa ani tu nie pisze, ani tez pytanie w poscie poczatkujacym ten
> watek nie odnosilo sie do tego jak zmieniac tesciowa, jak jej cos
> wytlumaczyc, jak ja oduczyc zagladania po garnkach - pytanie bylo "co mam
> zrobic?"

no wlasnie. i czy "tym bardziej powinnas zrozumiec frustracje twizy."
jakos Ci tu nie pasuje?

> Akurat odnosilam sie do samej siebie, nie do twizy. Moglabym byc chamska
> wobec tesciowej, ale nie chce, bo po pierwsze ja lubie, po drugie szanuje,
> a po trzecie wiem ze do niczego to by nie doprowadzilo poza
> nieporozumieniami w rodzinie. Natomiast te drugie czesto stosuje, mama
> jezeli za mna pojdzie to tylko po to zeby z boku postac, moze popatrzec,
> moze porozmawiac, ale nic nie robi, w niczym nie pomaga.

a czy ktos tu daje rady, zeby twiza byla chamska wobec swojej tesciowej?

> A jaka jest Twoja propozycja? Bo poza tym co to sie dzieje kiedy kobieta
> nie ma zycia poza rodzina to juz czytalam. Ani to jest porada ani pomoc,
> to jest jedynie ocena danych sytuacji. W czym to wiec pomoze twizy,
> jezeli jej tesciowa jest taka a nie inna?

to doczytaj posty.

> BTW, nie znasz powiedzenia "gdyby ciotka miala wasy.."?

znam, a TY?

> Wnioski sa na podstawie jej reakcji na rozne tu posty.

i wciaz sa tylko Twoje :)

> Gdyby faktycznie miala sobie ta sytuacje przeanalizowac, zastanowic sie
> nad obiema stronami, poszukac jak najwlasciwszego rozwiazania z pewnoscia
> udzielilaby sie w tym watku zwlaszcza w tych, z ktorymi sie nie zgadza, a
> nie podpisywala pod Toba jak to jej nikt nie rozumie, i tylko Ty jedna ;)

z tego co zauwazylam, to "inni" od razu rzucaja sie na rady - idz do
psychologa,
jakbym miala taka synowa to..., wspolczuje tesciowej..., itp sorki
ale sa to z deczka ponizej pasa semirady. jesli juz to sa rodem z
piaskownicy.
piszesz, ze tez nei lubisz zagladania w swoje garnki- czemu wiec nie
zgodzisz sie z twiza, iz taka sytuacja jak ona ma jest meczaca? czemu
zaczynasz
od razu z upokarzania jej, ze nie zna zycia, ocenisz jej zachowanie
negatywnie,
i czy inni oporcz krytyki i wysmiewania maja cos konkretnego do
zaproponowania? a ze twiza twierdzi, iz ja rozumiem- no widac rozumiem,
skoro
sytuacja ktora podaje tez by mnie zdenerwowala.

tez mam podobne odczucia :)

iwon(K)a

250. Data: 2006-04-14 13:01:26

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak na razie na to wyglada, nie czytalam znacznego wzburzenia zwyklym
> szarym dniem, za to dniem urodzin corki az za wiele.

bo jak pisalam, czesto takie wydarzenia sa kropla w pucharze.

> Dlateto pare osob polecalo psychologa. Ale to tez okazalo sie byc rada do
> d. .

bo imo porady te byly slabo podszyte zyczliwoscia, a raczej zlosliwoscia.

> Wiec ten dzien trzeba przeczekac i nastepnego dnia o tym porozmawiac, a
> nie robic obrazonej miny przy reszcie towarzystwa czy robic sceny.

czlowiek nie jest perfect. nie wymagaj swietosci, kiedy sama swieta nie
jestes.

iwon(K)a

kwestionariusz CAS
Praca...
Wielkanocne PiSanki
dzien skupienia narzeczonych
"Wystarczająco dobrzy rodzice" Bettelheima - co myślicie o tej książce??