testując trzecioklasistów - OBUT 2014

61. Data: 2014-02-04 18:43:17

Temat: Re: testuj?c trzecioklasist?w - OBUT 2014
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-04 09:50, Agnieszka pisze:

> Wiem, co chcesz powiedzieć, ale mnie to nie przekonuje. Bliżej mi pod
> tym względem do Qry.
>

> Moje doświadczenia są takie, że jak sobie przypomnę co ja w młodości
> robiłam to się cieszę niezmiernie z tego, że moje dzieci na takie
> pomysły nie wpadały (co nie oznacza, że nie wpadały na inne). Dlatego
> mam alergię na argumenty tej kategorii.

Argumenty większego kalibru zostawiam sobie, bo przecież nie mam zamiaru
nikogo zabić. :/

Natomiast co ja robiłam w młodości, to nie będę się chwalić, bo nie ma
po co. Tyle tylko powiem, że było to realne.

Ewa

62. Data: 2014-02-04 19:53:19

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I jeszcze powiedz, że porno. ;-P

Też.
Np. takie: http://1.fwcdn.pl/po/87/92/8792/6941771.3.jpg
Albo takie: http://1.fwcdn.pl/po/76/67/447667/7406728.3.jpg

63. Data: 2014-02-11 01:58:35

Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-03 13:30, Agnieszka pisze:
> Ok. Niniejszym serdecznie przepraszam Qrę i wszystkich innych uczestników
> tej grupy, którzy poczuli się urażeni moją wysoce niestosowną sugestią, że
> jadają pomarańcze (niezależnie od tego, czy dzielą się nimi z dziećmi czy
> też nie).
Ale ... ja lubię pomarańcze! A dzieci to tak fifty-fifty

Maciek

64. Data: 2014-02-11 02:04:21

Temat: Re: testując trzecioklasistów - OBUT 2014
Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-01 13:29, Sara pisze:
> Tak apropos, to też grzeję nieraz mleko mikrofalowką, kiedyś zobaczyła
> to teściowa i zrobiła mi pogadankę, mówiąc w skrócie, czy dziecko chcę
> otruć. Oczywiście w sposób kulturalny ą-ę, ale jednak. Czy spotkałyście
> się z takim przekonaniem? czy może być uzasadnione?
Po prostu ona też mając 9 lat nie grzała mleka mikrofalówką. No i nie
jadła pomarańczy. Ale porno to już ciężko mi stwierdzić, czy widziała.

Maciek

65. Data: 2014-05-22 23:02:22

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-31 20:01, Qrczak pisze:
> Młodego czeka niedługo.

I jak poszło?

Ewa

66. Data: 2014-05-23 20:32:21

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I jak poszło?

Młody powiedział: "wporzo"
Pani powiedziała: "w odpowiedziach uzyskał maksimum zwięzłości"
Ciekawe, po kim toto ma to?

Tylko odbić się od dna...
www.vampisoft.com - serwis dla dzieci
opiekun medyczny
Cynamonowe wyzwanie
Dzieci maja przerabane, ich rodzice nie dbaja o przyszlosc