testy!

1. Data: 2000-05-16 15:11:54

Temat: testy!
Od: "Juna" <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Szukam profesjonalnych testow psychologicznych.m,in test Rorschcha. Nie
jestem oczywiscie psychologiem ,ale bardzo mnie to interesuje. Czy ktos wie
gdzie to znalezc w internecie, a moze ktos mogl by mi je udostepnic ?
juna

1. Data: 2000-05-16 20:56:53

Temat: Re: testy!
Od: "Monika" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli interesują profesjonalne testy psychologiczne to rozpocznij studia z
psychologii. To nie są jakieś "gazetowe" testy, którymi może "bawić się"
każdy kto chce. To są metody, które mają pomóc w diagnozowaniu. Radzę Ci bez
odpowiedniego przygotowania nie sięgać po nie.

Monika

--
Własna strona WWW, w 5 minut, bez znajomości HTML - http://wizytowka.pl

1. Data: 2000-05-17 00:41:10

Temat: Odp: testy!
Od: "aleXander" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monika <m...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8fsiia$5c9$...@a...webcorp.com.pl...
> [...]
>
> Monika
> Qrwa - to jest beznadzieja Moniko! Dziewczyna prosi o profesjonalne testy
a ty doszukujesz się w tym potrójnego dna - to BEZ SENSU! Jeżeli ona prosi o
te testy to albo podajesz jej adres gdzie je mozna uzyskać albo NIE! A
sztukowana gadka, że to jest kurewsko poważna sprawa... kogo to obchodzi -
dajesz odpowiedz na Tak lub na Nie - nie wnikaj po co komu te testy - TO
MNIE NAJBARDZIEJ WKURWIA NA TEJ GRUPIE - ktoś o cos prosi a zaraz dziesięciu
mądrali doszukuje się w tym podwójnego dna - RZYGAM czasami tym waszym
pseudointelektualnym BEŁKOOTEM!!!
Apropos! Gdybym znał takie testy przesłałbym Ci je bez zbędnego pierdolenia
o dupie maryni!!!

1. Data: 2000-05-17 01:36:53

Temat: Re: Odp: testy!
Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"aleXander" <l...@p...onet.pl> writes:

> [...]
> pseudointelektualnym BEŁKOOTEM!!!
> Apropos! Gdybym znał takie testy przesłałbym Ci je bez zbędnego pierdolenia

Nie wrzeszcz, bo Monika ma racje. Juz tutaj nie raz Ronan wyjasnial (i
nie tylko on) co to sa testy Roschacha i dlaczego nie mozna ich sobie
ot tak, z ksiazki badz jakiejs strony www uzyskac.

Zajrzyj do archiwum grupy na newsgate i sobie poczytaj, a potem ew. sie
porzygaj, ale juz nie na tym gremium.

--
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2000-05-17 02:03:32

Od: DrYazzgod <d...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika wrote:

> To nie są jakieś "gazetowe" testy, którymi może "bawić się" każdy kto
> chce. To są metody, które mają pomóc w diagnozowaniu.

To tajemna wiedza, dostepna tylko wybrancom.

> Radzę Ci bez odpowiedniego przygotowania nie sięgać po nie.

Zrobia Ci cos zlego.

Nie ma czego bronic. Wszystko juz sprzedane. W kazdej szkole, poradni
siedza nawiedzeni pedagodzy i uzywaja testow. W kazdej firmie siedza
barany po zarzadzaniu i uzywaja testow. Psychologow wali sie w...

--
DrYazzgod
Dariusz Laskowski

1. Data: 2000-05-17 02:03:34

Od: DrYazzgod <d...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

aleXander wrote:

> TO MNIE NAJBARDZIEJ WKURWIA NA TEJ GRUPIE - ktoś o cos prosi a zaraz
> dziesięciu mądrali doszukuje się w tym podwójnego dna - RZYGAM czasami
> tym waszym pseudointelektualnym BEŁKOOTEM!!!

Jak czlowiek sie wyrzyga, to od razu wie, ze zyje, tylko nie wie po co.

> Apropos! Gdybym znał takie testy przesłałbym Ci je bez zbędnego
> pierdolenia o dupie maryni!!!

Dajcie sobie spokoj z tymi testami. To jest dobre dla klinolstwa
z trzeciego roku. Nie ma co sobie glowy zawracac (ino MMPI).

--
DrYazzgod
Dariusz Laskowski Odnosze wrazenie, ze w Twoich artykulach

1. Data: 2000-05-17 04:37:22

Od: "Dorrit" <ziemnik @ ceti.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Juna napisał(a) w wiadomości: <3...@n...vogel.pl>...
> [...]
>jestem oczywiscie psychologiem ,ale bardzo mnie to interesuje. Czy ktos wie
>gdzie to znalezc w internecie, a moze ktos mogl by mi je udostepnic ?

Poszukaj czegoś lepszego - arszeniku, pistoletu, dolarganu etc. Może ktoś Ci
udostępni chociaż nie jesteś chemikiem, policjantem, lekarzem.
Dorrit

1. Data: 2000-05-17 07:09:43

Od: b...@k...net.pl (Monika Bujak) szukaj wiadomości tego autora

Sorka,
zawsze przciez możesz zmenić grupę. Zabawa polega chyba na wyrażaniu tego co
się myśli a nie robieniu wszystkiego tego o co ktoś poprosi. Prośba o testy
jest beznadzieją jeśli się ktoś nie umie nimi posługiwać, a do tego niestety
potrzebna jest duża doza teorii. Szkoda, że nie poprosisz o zestaw do
trepanacji czaszki. Tak chciałbyś spróbować jak to działa...
Monika
> [...]
> pseudointelektualnym BEŁKOOTEM!!!
> Apropos! Gdybym znał takie testy przesłałbym Ci je bez zbędnego

---
20 MB za darmo, szczegoly w [ http://poczta.onet.pl ]
Nowe opcje wyszukiwarki [ http://search.onet.pl ]

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-psychologia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-psychologia/

1. Data: 2000-05-17 07:57:07

Od: "Maxio" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Bujak" <b...@k...net.pl> napisał w wiadomości

Kto tu kogo powinien przepraszać? Facet jest wulgarny i nie znosi sprzeciwu,
a Ty mówisz "Sorka"?
Pozdro.
Max

1. Data: 2000-05-17 09:04:34

Od: b...@k...net.pl (Monika Bujak) szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za wsparcie. Pomimo studiów psychologicznych nie umiem być asertywna
w zetknięciu z takimi poglądami.
Pozdrawiam Monika
> Kto tu kogo powinien przepraszać? Facet jest wulgarny i nie znosi
> [...]

szukam
Plonk dla DrYazzgod'a
Re: Zaklinacz koni - recenzja, pomocy!
Co to jest reklama podprogowa ?