testy egzaminacyjne

1. Data: 2002-05-23 09:35:29

Temat: testy egzaminacyjne
Od: "Maciek" <m...@p...gliwice.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuje testow z egzaminow wstepnych na collegium medicum UJ - wydzial
lekarski (test z bioli, chemii, fizy) z poprzednich lat. Jesli ktos czyms
takim dysponuje to prosilbym o jakiekolwiek namiary w postaci linkow, badz o
przeslanie takich testow na maila. Z gory dziekuje.

2. Data: 2002-05-23 14:07:16

Temat: Re: testy egzaminacyjne
Od: "ja\(dzia\)" <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekanat CMUJ ( na ul.sw. Anny)- tam dostaniesz ( za drobną opłatą
oczywiście :)) testy z roku poprzedniego. Starszych należ szukać u tych,
którzy już się dostali, a jeszcze nie zdążyli się pozbyć ( tzn. u studentów
I roku), u korepetytorów ( jeśli do takich uczęszczasz) u znajomych, którzy
biorą korepetycje, itp., itd.
Poza tym w ksiegarni są do kupienia naprawde dobre testy ( polecam serie
"Medyka" i jeszcze takie mniejsze- juz nie pamietam wydawnictwa).
Nie słyszałam, żeby takie testy egzystowały gdzieś w necie- chyba, że komuś
chciało sie je przepisac.
Sama niestety już sie wyzbylam testow pare lat temu, wiec nic wiecej nie
moge poradzic. Powodzenia w poszukiwaniu :)

--
ja(dzia)
j...@k...net.pl

3. Data: 2002-05-23 15:41:16

Od: "Massai" <t...@b...ids.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
linkow, badz o
> przeslanie takich testow na maila. Z gory dziekuje.

Więc już po raz ostatni podaję: u nas są.
http://sidoz.ids.pl/testye/login.php
Tylko że już niedługo, chlip. Brutalna ekonomiczna prawda dotarła
także do szefostwa. Serwis, który na siebie nie zarobi, nie ma prawa
funkcjonować. Szkoda tylko, ze nie chcieli nam go sprzedać. Coś byśmy
z tym zrobili. A mogło być tak fajnie...
Więc korzystajcie. Serwis od pewnego czasu nie jest aktualizowany,
wiec zdycha śmiercią naturalną. Nie wiem jak długo jeszcze będzie na
serwerze... Szkoda.
Pozdro
Massai

4. Data: 2002-05-23 17:16:13

Od: "badbad_boy" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

jestem prawie całkowitym altruista, ale z tego co pamietam za te testy
trzeba bylo zawsze slono bulic nawet do 40pln za rok ubiegly (bez sensu-
powtarzaja sie) >> 10 pln lata poprzednie. sadze jednak, ze najlpeszym
rozwiazaniem jest kupienie sobie ksiazeczek:

http://www.medyk.com.pl/ksiazki.htm

Biologia - wybór testów z egzaminów wstępnych na akademię medyczną i
kierunki przyrodnicze 1973-2001
autor: Andrzej Persona (red).
Bardzo przydatny dla kandydatów na studia medyczne i przyrodnicze zbiór
testów egzaminacyjnych, ułożonych w grupy tematyczne i zaopatrzonych w
prawidłowe odpowiedzi na końcu tomu. Wydanie III z 2000 r. Objętość: Tom I -
216 stron, Tom II - 310 str. Format B-5 oprawa klejona.
I tom 30 zł
II tom 33 zł

Chemia - wybór testów z egzaminów wstępnych na akademię medyczną i
kierunki przyrodnicze 1973-2001
autor: Andrzej Persona.
Bardzo przydatny dla kandydatów na studia medyczne i przyrodnicze zbiór
testów egzaminacyjnych, ułożonych w grupy tematyczne i zaopatrzonych w
prawidłowe odpowiedzi na końcu tomu.Wydanie IV z 2000 roku objętość: Tom I -
237 stron, Tom II - 260 stron. Format B-5 oprawa klejona.
I tom 30 zł
II tom 30 zł

Fizyka - wybór testów z egzaminów wstępnych na akademię medyczną i
kierunki przyrodnicze 1973-2001
autor: Andrzej Persona (red).
Bardzo przydatny dla kandydatów na studia medyczne i przyrodnicze zbiór
testów egzaminacyjnych, ułożonych w grupy tematyczne i zaopatrzonych w
prawidłowe odpowiedzi na końcu tomu. Wydanie IV z 2002 roku. Objętość 306
stron format B-5 oprawa klejona.
35 zł
Chemia - repetytorium dla kandydatów na akademie medyczne
autor: Tadeusz Gałamon
Czwarte wydanie repetytorium materiału szkoły średniej z zakresu chemii w
ujęciu przydatnym dla kandydatów na studia medyczne. Wydanie IV z 2002 r.
obj. 390 stron format A-5 oprawa klejona.

----
osobiscie z nich korzystalem, i uwazam, ze testy byly zbedne, pomimo, ze
takowe posiadalem.

super pozycja z biologii, nawet przygotowujaca na mature to
Biologia -repetytorium dla kandydatów na akademie medyczne
autor: Jacek Danowski , ale jak widze nakład już został wyczerpany

5. Data: 2002-05-23 20:32:13

Od: "McKwack" <m...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

persona jest rzeczywiscie niezly, ale dobre tez sa testy PWN'u -
szczegolnie fizyka, biologia jest troche przekombinowana, chemii nie znam
pozdro
mckwack

czy stres...
Pytanie o paciorkowiec raz jeszcze - PLEASE!!
uczulenie na pylki, ciaza i leki
Szukam kontaktu ze lek. spec. ortop. w Poznaniu
Dur brzuszny - szukam informacji do egzaminu