Re: tkaniny- czy Wy też tak macie?

Data: 2004-07-27 19:38:16
Temat: Re: tkaniny- czy Wy też tak macie?
Od: "AgaWa" <a...@i...pl>

Użytkownik "Monika z Rybnika" napisał w wiadomości
> Wydaje mi sie ze nie jestes sama, bo jest nas wiele, kazda robotkowa Pani
ma
> mnostwo szmatek mulin, welen kordonkow itp, ja mam podobnie

Ja się pod tymi słowami zamaszyście podpisuję. Nie dość, że gromadzę nici,
muliny, schematy, koraliki, gazety z różnorakimi robótkami, ksera schematów
i tysiące innych rzeczy, które się "przydadzą" (choć tak naprawdę obawiam
się, że gdybym chciała zrobić 1/100 tego, co mam w planach, to musiałabym
żyć co najmniej kilkaset lat;) ), to jeszcze mam poważnego bzika na punkcie
aniołów, dlatego sporo miejsca zajmują nie tylko książki o aniołach i
różnorakie ilustracje, reprodukcje, obrazki i figurki, ale też schematy
aniołów "robótkowych". Komputer pęka w szwach!
Ciągle sobie powtarzam, że jak będę duża i bogata, to będę miała na moje
rzeczy osobne pomieszczenie. Tylko coś przestałam rosnąć... ;)

Pozdrawiam robótkowiczki-kolekcjonerki i robótkowiczki-zbieraczki :)))

--
AgaWa
GG 4624445