tkaniny- czy Wy też tak macie?

1. Data: 2004-07-27 14:43:02

Temat: tkaniny- czy Wy też tak macie?
Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)

Robię sobie właśnie porządki w szafie i nadszedł czas na remanent w
tkaninach. Tak się złozyło, ze przynoszę je sobie po trochu ze starego
mieszkania i przez to mam je już absolutnie wszędzie ;) Na dodatek nie
jestem oczywiście w stanie przepuścić wszelkich możliwych obniżek, a do
tego czasem niektóre sa tak piękne, że muszę je mieć i już, i w
rezultacie uzbierało mi się pewnie z pół hektara różnych kawałków. Czy
Wy też tak macie?
Swoja drogą odkryłam właśnie, że całkiem słusznych rozmiarów kawał
bawełnopodobny ma na sobie nadruk "Armani Collection" ;)
pozdrawiam
Julita z problemem szafowym ;)

--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl
http://www.szpilka.netnafta.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

1. Data: 2004-07-27 15:05:03

Temat: Re: tkaniny- czy Wy też tak macie?
Od: "Mgła" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tego czasem niektóre sa tak piękne, że muszę je mieć i już, i w
> rezultacie uzbierało mi się pewnie z pół hektara różnych kawałków. Czy
Jak się cieszę, że nie jestem jedyna. Mam dokładnie tak samo, aż się boję
policzyć te kupony, bo to jest kilka półek w szafie. Leżą sobie i czekają nie
wiem na co, ale takie były piękne, że nie mogłam się oprzeć.
Pozdrawiam wszystkie powinowate dusze, obciążone manią kupowania materiałów dla
samej ich urody (choć okazuje się po czasie, że niektóre wcale nie są aż takie
urodziwe)
- Małgorzata

1. Data: 2004-07-27 15:33:38

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mgła wrote:

> Jak się cieszę, że nie jestem jedyna. Mam dokładnie tak samo, aż się boję
> policzyć te kupony, bo to jest kilka półek w szafie. Leżą sobie i czekają nie
> wiem na co, ale takie były piękne, że nie mogłam się oprzeć.

:) Ja nawet czasem jakiś kawałek przetwarzam, więc jakaś rotacja jest,
ale mimo wszystko nie jestem się w stanie pozbyć dyżurnego stosu ;). Do
tego dochodzi mnóstwo resztek, które przecież kiedyś się na pewno
przydadzą ;) Może rzeczywiście kiedyś wszyję to wszystko w jakąś
kołderkę, chyba że dorobię się córki i pójdzie na ubranka dla lalek :)
Tak przy okazji- oczywiście znalazłam wszystkie nieprzydane rzeczy, o
których zapomniałam i ze 3 kilo wełny+ 2 kilo włóczek wiskozowo-
poliestrowych nadających się tylko na krosna, których nie mam, ale
tetry, której szukam, nie znalazłam ;)

pozdrawiam
Julita już trochę odkopana z zawartości szafy ;)

1. Data: 2004-07-27 16:16:38

Od: "Aixa" <a...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Swoja drogą odkryłam właśnie, że całkiem słusznych rozmiarów kawał
> bawełnopodobny ma na sobie nadruk "Armani Collection" ;)

:-))
I ja się przyznaję.....mam nawet kupony...pokaźne, sztruksu przywożonego
przez wieloma laty z Niemiec, w czasach, gdy u nas nic nie było. I kolory
takie piekne....tylko czasu brak i maszyna wysiada.....

pozdrawiam zbieraczki :-))

Aixa

1. Data: 2004-07-27 16:27:00

Od: "Kasiatoya" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tego czasem niektóre sa tak piękne, że muszę je mieć i już, i w
> rezultacie uzbierało mi się pewnie z pół hektara różnych kawałków. Czy
> Wy też tak macie?

oj taaak :)
nie mam serca wyrzucic chocby najmniejszych skrawkow
od czasu do czasu co prawda powstaja z tego jakies patchworki ale jakos
dziwnym trafem z szaf wcale nie ubywa tych materialow
do tego wszystkiego jeszcze na dodatek popsula mi sie maszyna do szycia :(
a i czasu brak

pozdrawiam materialowe kolekcjonerki :)
kasiatoya

1. Data: 2004-07-27 17:37:30

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

I ja mam to samo!!! Jak sie ciesze, ze nie jestem jedyna, bo myslalam, ze cos
juz ze mna nie tak;)
"gromadze" i materiały i włóczki wszystko co mi sie spodoba .. staram sie na
bieżąco szyc i dziergac, ale i tak dokupuje nowe, choc obiecywalam sobie nie
raz, ze zanim nie skoncze jednej rzeczy - nie kupuje materiału/włóczki na
inną... a potem ide do sklepu..widze cos ładnego i mysle sobie... ehhh kupie,
bo potem nie będzie....
Pozdrawiam wszystkie kolekcjonerki ;)))

Dorota Ruebenbauer
Wrocław
GG 1852013

1. Data: 2004-07-27 17:57:28

Od: "Monika z Rybnika" <m.m.markowskaUSUŃTO@WYTNIJTOpoczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Wydaje mi sie ze nie jestes sama, bo jest nas wiele, kazda robotkowa Pani ma
mnostwo szmatek mulin, welen kordonkow itp, ja mam podobnie mam dwie szafki
materiałow (w spadku od mamy) i non stop zbieram i kupuje nowe a to na
sukienke, a to na bluzke, a to na spodnice - a to wszystko w sumie laduje w
szafce bo brak czasu nie pozwala tego wykorzystac i uszyc to na co zostalo
to kupione, wiec czasem zmieniam zdanie, ale zawsze mam duzy wybor - prawie
jak w sklepie z resztkami :o) I sama sobie czasem mysle ze nawet takie male
scinki (naprawde bardzo male) ktore zbieram w koncu kiedys przerodza sie w
jakis pachwork :o)

Pozdrawiam wszystkie zakrecone pozytywnie robótkowiczki
Monika z Rybnika
( ' ""()
("( 'o', )
(")(")(,,)
http://m.m.markowska.fm.interia.pl/index.html
ciekawy link -> http://www.craftcreations.com/Articles/articles.html

1. Data: 2004-07-27 17:58:55

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota Ruebenbauer wrote:

> I ja mam to samo!!! Jak sie ciesze, ze nie jestem jedyna, bo myslalam, ze cos
> juz ze mna nie tak;)

Za dobrze by było ;P

> [...]
> inną... a potem ide do sklepu..widze cos ładnego i mysle sobie... ehhh kupie,

Taaa... Ja jeszcze kolekcjonuję książki robótkowe- mam ich pewnie
paręnaście kilo :) (nie licząc tych, które mam tylko w skanach)

pozdrawiam
Julita z prawie pełną szafą :)

1. Data: 2004-07-27 18:02:16

Od: "Monika z Rybnika" <m.m.markowskaUSUŃTO@WYTNIJTOpoczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Zeby bylo jeszcze smieszniej to i w tym nie jestes sama, o ksiazkach
gazetkach i skanach robótkowych nie wspomne, bo tez takowe szafy posiadam -
nie mam tyle ciuchów ile ksiązek i gazet na temat robotek - roznego kalibru.

Pozdrawiam
Monika z Rybnika
( ' ""()
("( 'o', )
(")(")(,,)

1. Data: 2004-07-27 18:22:00

Od: Agatek <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

To ja mam propozycje dla osób ze Sląska.
Mam sporą ilosc materiałów różniastych,które zapychają mi pawlacz,a
chetnie się ich pozbędę:-)))
Do szycia mam dwie lewe rączki i raczej sie to niepredko zmieni,wiec
zapraszam na kawe,obejrzenie szmatek i pobranie dowolnej ilosci:-)))))

Chętne zapraszam na priva.

Agatek (Bytom)

Pytanie o Snehurkę II
[Kraków] konsultantka szydełkowa potrzebna mi bardzo.....
DRUTY poszukuje wzorow na meskie swetry
Ace trafił w jeans...
szukam...