Re: tlusta cera i zawsze kila krostek..pomocy

Data: 2003-09-01 19:46:09
Temat: Re: tlusta cera i zawsze kila krostek..pomocy
Od: "Bursztynka" <b...@p...pl>

Mam prawie 20 lat. W palnie wizyta u kosmetyczki. druga w moim zyciu.
Pierwszej nie wspominam milo :) Mam duzo kremow i mam ten benzacne ale 5 %
tylko boje sie ze wysuszy mi skore. Mozna go stosowac co kazda noc?

Użytkownik "Kosa Kostrzewska" <r...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:bis9om$m5o$1@inews.gazeta.pl...

http://www.gazeta.pl/usenet/