tlusty czwartek

1. Data: 2003-01-26 20:35:39

Temat: tlusty czwartek
Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

No wlansie ... kiedy w ty roku jest???
oprocz tego ze w czwartek ;) i tydzien przed sroda popielcowa ;)
dokladna date poprosze

Marta

1. Data: 2003-01-26 20:45:44

Temat: Re: tlusty czwartek
Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Marta Trzaska wrote:

> No wlansie ... kiedy w ty roku jest???
> oprocz tego ze w czwartek ;) i tydzien przed sroda popielcowa ;)
> dokladna date poprosze

nie wiem, ale środa popielcowa jest na 40 dni przed Wielkanocą, więc licz
;-)

Waldek

1. Data: 2003-01-26 20:48:58

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waldemar z domu" <w...@t...de> napisał w
wiadomości news:b11hbo$i2f$05$1@news.t-online.com...
> nie wiem, ale środa popielcowa jest na 40 dni przed Wielkanocą, więc licz
> ;-)
>
> Waldek

o hehe :)) tego mi brakowalo, nie wiedzialam czy 40 dni jest do Wielkanocy,
czy tez do wielkiego tygodnia ... czyli 6 marca .... jeszcze tyyyle czasu
buuuuu

dziekuje :)

Marta

1. Data: 2003-01-26 20:57:02

Od: "blinko" <b...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> napisał w wiadomości
> No wlansie ... kiedy w ty roku jest???
> oprocz tego ze w czwartek ;)

to nie takie pewne ;))) w kalendarzu winiar jaki wysylali swoim klubowiczom,
sroda popielcowa wypadala gdzies kolo piatku, radochy miala po pachy cala
rodzina :))))))

1. Data: 2003-01-26 21:19:01

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "blinko" <b...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> to nie takie pewne ;))) w kalendarzu winiar jaki wysylali swoim
klubowiczom,
> sroda popielcowa wypadala gdzies kolo piatku, radochy miala po pachy cala
> rodzina :))))))

hehehe znam to..;)))
moja mama w zeszlym roku zaplanowala sobie urlop, na podstawie kalendarza z
jednej firmy (w sumie chodzilo o to czy ma wybrac 3 czy 2 dni urlopu..)
wziela 2 bo boze cialo mialo byc w tych dniach ... mialo... bo wg tego
kalendarza wypadalo 2 tyg wczesniej;)
ale najlepsza byla wigilia.. oznaczona na 21 grudnia.. nie wiedzialam plakac
ze smiechu, czy nad glupota tych ktorzy robili ten kalendarz;) zreszta
wielkanoc tez sie nie zgadzala, dzien kobiet 10 marca, dzien matki wypadal
jakos w polowie maja :))

1. Data: 2003-01-26 21:19:53

Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Marta Trzaska wrote:

> [...]
>
> o hehe :)) tego mi brakowalo, nie wiedzialam czy 40 dni jest do
> Wielkanocy, czy tez do wielkiego tygodnia ... czyli 6 marca .... jeszcze

post trwa 40 dni zaczyna się popielcem a kończy zmartwychwstaniem. Jam
ateista, ale jakoś mi się to zapamiętało.

Waldek

1. Data: 2003-01-26 21:25:58

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waldemar z domu" <w...@t...de> napisał w
wiadomości news:b11jbp$g1p$00$2@news.t-online.com...

> post trwa 40 dni zaczyna się popielcem a kończy zmartwychwstaniem. Jam
> ateista, ale jakoś mi się to zapamiętało.

to ze 40 dni to wiem, ale jak mowie nie wiem czy do wielkiejnocy, czy do
tygodnia wielkiego
nie obeznaje sie w tym
ale teraz juz zapamietam ;)

Marta

1. Data: 2003-01-26 22:24:20

Od: w...@b...pl (Elżbieta) szukaj wiadomości tego autora

> oprocz tego ze w czwartek ;) i tydzien przed sroda popielcowa ;)
> dokladna date poprosze

Popielec - 5 marca, więc wychodzi na to, że 27 lutego

Elżbieta

1. Data: 2003-01-27 05:44:10

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <w...@b...pl> napisał w wiadomości

> Popielec - 5 marca, więc wychodzi na to, że 27 lutego
>
> Elżbieta

no to ja juz nie wiem jak sie liczy te 40 dni
bo jesli wielkanoc to 20-21 kwietnia, to jak byk (czac ze od popielca 40
dni), wychodzi :
popielec12go marca,
tlusty czwartek 6go marca
chyba ze jestem zmeczona i liczyc nie umiem juz...

Marta

1. Data: 2003-01-27 08:26:42

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Trzaska wrote:
> [...]
> popielec12go marca,
> tlusty czwartek 6go marca
> chyba ze jestem zmeczona i liczyc nie umiem juz...

Olac Marta!
Zrobmy tlusty czwartek w ten weekend z tatarem ;)

/ walkie-talkie! GG:411958 \
/ w...@w...net.pl \
/ \
/ Nawet ząb bywa wstawiony! \