to może o raczku?

1. Data: 2017-08-30 20:06:18

Temat: to może o raczku?
Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jako, że kc-ue jasno przyjęła model sb-popis/eu no to mam zagadnienie do
ownioskowania: czy rakiem można kogoś zarazić?

2. Data: 2017-08-30 20:45:50

Temat: Re: to może o raczku?
Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

feat. czy raka można u kogoś wywołać?

np. podobno ostro może być po jedzeniu parówek i zapijaniu napojami z
reklam w mediach...

3. Data: 2017-08-31 10:17:12

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jako, że kc-ue jasno przyjęła model sb-popis/eu no to mam zagadnienie do
> ownioskowania: czy rakiem można kogoś zarazić?

Oczywiście, że można. Czasem jest to już udowodnione.
Np rak szyjki macicy często jest od wirusa HPV. Obecnie na tego wirusa jest
już szczepionka,
ale osobiście uważam, że inne metody zapobiegania są lepsze.
Jestem pszeciwnikiem szczepień.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

4. Data: 2017-08-31 18:05:42

Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzięki,
ciekawa sprawa, czy można się zarazić jakimś syfem od bezdomnych
leżących na ławkach i w tramwaju?

5. Data: 2017-08-31 21:24:36

Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-08-31 o 10:17, Stokrotka pisze:
> ale osobiście uważam, że inne metody zapobiegania są lepsze.
> Jestem pszeciwnikiem szczepień.

Lekarka zaproponowała alternatywnie antykoncepcję w tym właśnie celu.
Świat się kończy. Dżumę leczyć cholerą. Do czego ten świat zmierza?

6. Data: 2017-09-01 13:06:19

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dzięki,
> ciekawa sprawa, czy można się zarazić jakimś syfem od bezdomnych leżących
> na ławkach i w tramwaju?

Można , nie tylko od bezdomnego, ale od zwykłego wspułpasażera:
gruźlicą, grypą - tymi na pewno.
Dlatego bezdomni maj ą prawnie zagwarantowaną lepsza opiekę medyczną.
Oczywiście tylkona papierku.
--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

7. Data: 2017-09-02 17:21:26

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.08.2017 o 18:05, wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny
'POPIS/EU pisze:
> dzięki,
> ciekawa sprawa, czy można się zarazić jakimś syfem od bezdomnych
> leżących na ławkach i w tramwaju?

Czemu nie? Tylko po co?
Nie lepiej od jakiejś czystej laski? :)

--
Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

8. Data: 2017-09-02 20:18:05

Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie lepiej od jakiejś czystej laski? :)

nie za bardzo... tak szybko uciekają, że nie nadążam za oni/e-mi...

9. Data: 2017-09-02 20:21:16

Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ogólnie jako totalnie zajebany propagandą,
to chciałem sporo pogadać o wytycznych kc-ue...

zacznę tak, co Grupowicze sądzą do takim sb-ckim temacie do
odyskutowania przez młodych liderów:

"rak a modlitwa"

???

10. Data: 2017-09-03 14:27:45

Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-02 o 20:21, wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny
'POPIS/EU pisze:

> zacznę tak, co Grupowicze sądzą do takim sb-ckim temacie do
> odyskutowania przez młodych liderów:
>
> "rak a modlitwa"
>
> ???

Jak będziesz miał raka to ci tylko modlitwa pozostanie.

Wada krótkowzroczności - wykazanie kłamstwa na jej temat
higiena w gabinecie lekarskim
Ile maksymalnie krwi może pobrać pielęgniarka na 1 badanie?
mózg
slang lekarski