tort? a wyszedł kopiec kreta :)

1. Data: 2003-07-04 07:32:51

Temat: tort? a wyszedł kopiec kreta :)
Od: "ata" <a...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ello,

Moze mi pomożecie, mialam przepis na tort czekoladowy, i wszystko byloby oki
tylko ze to mial byc tort, czyli miał byc plaski a urosł mi "kopiec reta"
byl bardzo dobry .. ale nie wiem co zrobilam nie tak ...
W ciastach nie jestem fachowcem, do tego mam nowy piekarnik wydawlo mi sie
ze termoobieg akurat dla tego ciasta bedzie najlepszy ale z tego wynika ze
nie zabardzo ....

Ata

1. Data: 2003-07-04 16:53:26

Temat: Re: tort? a wyszedł kopiec kreta :)
Od: "Chmurka" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ata" <a...@r...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ze termoobieg akurat dla tego ciasta bedzie najlepszy ale z tego wynika ze

jesli wyrosl krzywo i z gorkami to sprobuj mieszac dokladnie make z
proszkiem do pieczenia przed dodaniem ich do ciasta. a jesli rowniutki
kopiec kreta to nie wiem... moze mniej proszku po prostu??

pozdrowionka
chmurka

Pralka do pieczenia :) A może pieczona pralka
SERNIK Z MLEKA (P) - gotowany ale inny
Cukiniarz (P)
Tak się zastanawiam - może pomożecie?
[Gdzie] kaktus spozywczy