tortilla chips

1. Data: 2002-09-19 09:28:13

Temat: tortilla chips
Od: "Kropelka*" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Takie trojkaciki mi sie to z hiszpania kojarzy. Ostatnio chio produkuje o
wiele tansze niz te w marketach sprowadzane.
A chcialam sie zapytac czy to jest tluste/kaloryczne/niezdrowe itp?
Jak to wogole sie robi i czy moge to spokojnie jesc zamiast chipskow
normalnych ktore uwielbiam a ktore sa tak cholernie niezdrowe?
Kropelka

1. Data: 2002-09-19 09:37:32

Temat: Re: tortilla chips
Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Kropelka*:
> [...]
> Jak to wogole sie robi i czy moge to spokojnie jesc zamiast chipskow
> normalnych ktore uwielbiam a ktore sa tak cholernie niezdrowe?

możesz jeść, są tak samo niezdrowe jak ziemniaczane ;-)

Waldek

1. Data: 2002-09-19 09:44:57

Od: "Kropelka*" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@u...fu-berlin.de> napisał w
wiadomości news:3D899ADC.7010106@ukbf.fu-berlin.de...

> możesz jeść, są tak samo niezdrowe jak ziemniaczane ;-)

serio? To nie bede ich jadla.Myslalam ze one sa jakos inaczej wypiekane...
bo np rece nie sa tluste po nich.. no i wogole wydaja sie bardziej wypiekane
niz wysmazane. Ale moze tylko sie tak wydaja. A juz mialam nadzieje ze moge
jesc takie i nie martwic sie o kalorie tluszcz i cholesterol....
No to mnie zalamales
Znowu zostana tylko chrupki kukurydziane. Czy te tez niezdrowe sa?
Kropelka

1. Data: 2002-09-19 10:51:12

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> No to mnie zalamales
> Znowu zostana tylko chrupki kukurydziane. Czy te tez niezdrowe sa?

tak bardzo nie są tłuste, tylko trochę. Do ciasta dodaje się smalcu, w
chio pewnie jest tłuszcz roślinny. Czyli jak już, to kukurydziane są
zdrowsze (ale zdrowe też nie ;-))

Waldek

1. Data: 2002-09-19 10:53:17

Od: "Kropelka*" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@u...fu-berlin.de> napisał w
wiadomości news:3D89AC20.1020701@ukbf.fu-berlin.de...

> tak bardzo nie są tłuste, tylko trochę. Do ciasta dodaje się smalcu, w
> chio pewnie jest tłuszcz roślinny. Czyli jak już, to kukurydziane są
> zdrowsze (ale zdrowe też nie ;-))

Nie sa zdrowe? Przeciez podaje sie je nawet malutkim dzieciom. Kurcze to co
w takim razie na tym swiecie jest zdrowe???
Chyba ze wychodzisz z zalozenia ze wszystko co jemy szkodzi.
Kropelka

1. Data: 2002-09-19 10:58:21

Od: "Lia" <L...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Waldemar Krzok" wrote:

> tak bardzo nie są tłuste, tylko trochę. Do ciasta dodaje się smalcu, w
> chio pewnie jest tłuszcz roślinny. Czyli jak już, to kukurydziane są
> zdrowsze (ale zdrowe też nie ;-))

zdrowsze te kukurydziane są, ale raczejte oryginalne meksykańskie, niz z te
chio

ps. i genialnei smakuja z salsą :))) mniam mniam

--

Lia

1. Data: 2002-09-19 11:01:41

Od: "Extra Virgine" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kropelka* <k...@n...serwery.pl> napisał(a):

> Nie sa zdrowe? Przeciez podaje sie je nawet malutkim dzieciom. Kurcze to co
> w takim razie na tym swiecie jest zdrowe???
> Chyba ze wychodzisz z zalozenia ze wszystko co jemy szkodzi.

Maniok jest zdrowy.

pozdr,
grzesio [nudny]

1. Data: 2002-09-19 11:07:05

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

no bo tak jest. Wogóle życie jest bardzo niezdrowe i zawsze kończy się
śmiercią.

> Maniok jest zdrowy.

na surowo ???

Waldek

1. Data: 2002-09-19 11:09:35

Od: "Extra Virgine" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> napisał(a):

> no bo tak jest. Wogóle życie jest bardzo niezdrowe i zawsze kończy się
> śmiercią.
Prawda? Bo to nie jest tak, że tylko złe życia kończą się śmiercią....

> na surowo ???

A skąd mam wiedzieć? Nigdy nie próbowałem na surowo.

pozdr,
grzesio [nudny]

1. Data: 2002-09-19 11:20:49

Od: "Kropelka*" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@w...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> zdrowsze te kukurydziane są, ale raczejte oryginalne meksykańskie, niz z
te
> chio

no tak ale oryginalne meksykanskie kosztuja od 7 zl w zwyz
A chio kolo 3 zl. Wiec roznica jest znaczna. Nie bede mogla sobie pozwolic
na przekaske za 7 zl.

> ps. i genialnei smakuja z salsą :))) mniam mniam
chio dodaje teraz do opakowan swoj sosik salsa.
A ja uwielbiam taki serowy jak jest w multikinie
juz kilka razy pytalam ale nikt chyba przepisu na to cos nie ma:-(
Kropelka

> Lia
>
> O wszystkim decyduje środowisko. Dlatego anioły fruwające w niebie mają
> piękne skrzydła, natomiast anioły chodzące po ziemi mają piękne nogi.

Busek
Re: Dżem z zielonych pomidorów
Pieczen do chleba
gnocchi - totalna klapa