tory krzepnięcia

1. Data: 2002-05-22 20:35:38

Temat: tory krzepnięcia
Od: "Izunia" <i...@O...PL> szukaj wiadomości tego autora

Pytanie może bardzej filozoficze :), ale bardzo chciałabym wiedzieć.
Dlaczego tor krzpnięcia, który zaczyna się od kontaktu czynnika XII z
powierzchnią o ładunku ujemnych (czyli np ze szkłem - skaleczenie) nazywa
sie wewnątrzpochodny,
a tor który aktywuje tromboplastyna tkankowa (która jest 'wewnątrz', bo
przecież w macicy i mózgu) jest nazywany zewnątrzpochodny?
Jesli ktos ma ochote, to proszę mi powiedzieć.
Z góry dziękuję
Izunia

2. Data: 2002-05-22 20:54:08

Temat: Re: tory krzepnięcia
Od: "Izunia" <i...@O...PL> szukaj wiadomości tego autora

Baardzo przepraszam, ale jeszcze jedno pytanko.
Jutro egzamin, na konsultacje już nie zdąże :), no i nie znalazłam grupy pt:
fizjologia.

W książca mam sprzeczne informacje.
W jednym miejscu jest, że przekaźnikiem w synapsie nerwowo-mięśniowej jest
acetylocholina, a w drugim, że neuroprzekaźnikiem czści współczulnej we
włóknach pozazwojowych jest noradrenalina.
Co jest prawdą?
Chyba, ze to częśc przywspółczulna zajmuje się mięśniami (ale chyba nie)
Jeśli komus zechciałoby się napisać dwa zdania, to byłabym wdzięczna.
Pozdrawiam
Izumia

3. Data: 2002-05-22 20:59:08

Od: "Izunia" <i...@O...PL> szukaj wiadomości tego autora

Ojoj, bardzo przepraszam za zawracanie głowy! Już wszystko wiem, sorry. Pa.
Życzcie mi powodzenia. :)))

4. Data: 2002-05-23 07:33:16

Od: suzuki nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Życzcie mi powodzenia. :)))
Zyczymy
--------------
Krzysiek, EBP

5. Data: 2002-05-23 13:49:35

Od: "tolo" <t...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba raczej szczęścia. Oj, będzie go potrzeba.
pozdr tolo

6. Data: 2002-05-23 14:02:56

Od: "Izunia" <J...@O...PL> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba raczej szczęścia. Oj, będzie go potrzeba.
> pozdr tolo

Hmm,. nie rozumien. Egzamin poszedł mi dobrze, a to, ze dzień wcześniej w
ogólnym stresie, pomyliłam włókna pozazwojowe z przedzwojowymi, wcale nie
oznacza, że jestm niedouczona.
Pozdrawiam
Izunia (studentka - wcale nie medycyny - ze średnią 4,87)

7. Data: 2002-05-23 19:01:16

Od: "tolo" <t...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo się cieszę i gratuluję.
pozdr tolo

8. Data: 2002-05-24 08:06:46

Od: Andrzej Garapich <garapich@_WYWAL_TO_palac.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 23 May 2002 16:02:56 +0200, "Izunia" <J...@O...PL> pisze:

> Izunia (studentka - wcale nie medycyny - ze średnią 4,87)

A czego? (tak sie zapytam z ciekawosci, ze spotkam tu i moich...)

--
pozdrawiem serdecznie
Andrzej Garapich

Kto w młodości był socjalistą
ten na starość będzie świnią

9. Data: 2002-05-24 16:36:38

Od: "Joska" <d...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czego? (tak sie zapytam z ciekawosci, ze spotkam tu i moich...)

Nie podałeś adresu więc odpowiem na liście:
IB/PPT/PWr

10. Data: 2002-05-27 10:18:21

Od: Andrzej Garapich <garapich@_WYWAL_TO_palac.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 24 May 2002 10:06:46 +0200, Andrzej Garapich
<garapich@_WYWAL_TO_palac.pl> pisze:

>A czego? (tak sie zapytam z ciekawosci, ze spotkam tu i moich...)

To prawieś moja :-)
UJ, Biologia, ale zwykła...

--
pozdrawiem serdecznie