trądzik i antybiotyki

1. Data: 2004-01-06 13:13:27

Temat: trądzik i antybiotyki
Od: "wo" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dermatolog zaproponował mi 3 mies. kurację antybiotykową -
niestety nie pamiętam nazwy, ale pamiętam, ze w składzie
mają tetracośtam.

Pytanie moje następujące : jakie
ewentualne skutki uboczne może mieć taka kuracja
to pierwsze pytanie

oraz

czy niemożnośc spożywania alkoholu jest zakazem
totalnym, czy zaleceniem "aby nieprzedobrzyć" ( chodzi tu o
jednego browarka raz na jakiś czas podczas kuracji itp.
- 3 miesiące to w koncu długi okres ... )?

oraz

czy są jakieś przeciwwskazania do wchłaniania thc
w postaci ganji ( pytanie poglądowe, bo gdzieżby ja ).

Trądzik rozległy na plecach.

Zdrowia.

2. Data: 2004-01-06 14:41:28

Temat: Re: trądzik i antybiotyki
Od: "Mosley Hicks" <m...@g...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pytanie moje następujące : jakie
> ewentualne skutki uboczne może mieć taka kuracja
> to pierwsze pytanie

Mysle ze z tradzikiem mozna inaczej walczyc. Polecam autoszczepionke z
wymazu niz antybiotyki.
Oprocz tego ze zniszczysz sobie flore bakteryjna, antybiotyki oslabiaja
uklad odpornosciowy i dlugotrwale ich branie bedzie mialo gorszy skutek niz
pozostawienie tradziku samemu sobie. A najgorsze to to ze mozesz go wcale
nie wyleczyc i jakiegos grzyba na dodatek sobie wyhodowac.

3. Data: 2004-01-06 15:46:21

Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wo" <a...@n...pl> napisał w wiadomości
> Dermatolog zaproponował mi 3 mies. kurację antybiotykową -
> niestety nie pamiętam nazwy, ale pamiętam, ze w składzie
> mają tetracośtam.

Pewnie chodzi ci o tetracykliny.
O rany, 3 m-ce, to kawał czasu. Wytępią w twoim organizmie wszystko, łącznie
z tymi pożytecznymi bakteriami(!). No i masz szanse załapać następne, jak -
candida. Może lepiej zrobić jeszcze jedno podejście do tego dermatologa(lub
zmienić) i rozważyć ten problem ponownie.

> Pytanie moje następujące : jakie
> ewentualne skutki uboczne może mieć taka kuracja
> to pierwsze pytanie

Proponuję na temat leku stronkę:
http://www.mp.pl/artykuly/show.php?aid=1224&_tc=DAC8
B5056F02487081158557EC72
0DC1

A tu na temat trądziku i jego leczenia(może czytałeś, ale co tam):
http://www.pwsz.krosno.pl/~henroz/PRYSZCZE2002_kosme
tyki.htm
http://www.bio-med.pl/oil-frelotion.html

> [...]
> jednego browarka raz na jakiś czas podczas kuracji itp.
> - 3 miesiące to w koncu długi okres ... )?

Z tego co wiem, podczas zażywania większości leków, a w szczególności
antybiotyków, nie wolno pić nic alkoholizowanego:(

Pozdrawiam
Iwona

4. Data: 2004-01-06 22:04:59

Od: "Limonka" <d...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja probowalam juz chyba wszystkich mozliwych antybiotykow (lekarze
zapisywali mi je do obrzydzenia) i na prawde mam juz tego dosyc.Poza tym
czasami jest gorzej jak sie przestanie brac, niz bylo zanim sie zaczelo.
Bardzo interesuje mnie ten sposob autoszczepionki. Czy mozesz napisac cos
wiecej?! Pliiizzz!!! Co to i gdzie to mozna zrobic!?!??!!?!?

Pozdrawiam,
Limonka

5. Data: 2004-01-06 22:12:13

Od: "Mosley Hicks" <m...@g...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Limonka" <d...@N...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Bardzo interesuje mnie ten sposob autoszczepionki. Czy mozesz napisac cos
> wiecej?! Pliiizzz!!! Co to i gdzie to mozna zrobic!?!??!!?!?

w Szczecinie na AM dermatologii. Pobiora ci wymaz z pryszcza wyhoduja potem
zrobia z tego szczepionke poprzez zabicie bakterii. Skutecznosc jak narazie
bardzo wysoka. Lepiej raz a dobrze. Wiem ze hodowla tego trwa okolo 2
tygodni i potem trzeba pojechac na szczepienie.

6. Data: 2004-01-06 22:17:38

Od: "Mosley Hicks" <m...@g...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.cbm.com.pl/autoszcz.phtml.html

7. Data: 2004-01-08 22:24:27

Od: "peligroso" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

dzieki serdeczne za informacje! juz rozeslalam wici po moim rodzinnym
miescie i okazuje sie ze chyba tez tutaj cos takiego robia :) jak sie uda
wyleczyc to cholerstwo to bede super wdzieczna :))))

pozdrowionka
Limonka

8. Data: 2004-01-09 19:03:24

Od: "Michał Mraczek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "peligroso" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
> dzieki serdeczne za informacje! juz rozeslalam wici po moim rodzinnym
> miescie i okazuje sie ze chyba tez tutaj cos takiego robia :) jak sie uda
> wyleczyc to cholerstwo to bede super wdzieczna :))))

A gdzie w sprawie autoszczepionki na trądzik zgłosić się we Wrocławiu?

pozdrawiam
Michał

9. Data: 2004-01-10 20:19:27

Temat: Odp: trądzik i antybiotyki
Od: "Basiek" <bkolodziej_nospam@eastwest_nospam_.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A gdzie w sprawie autoszczepionki na trądzik zgłosić się we Wrocławiu?

A ja poszukuje takowej w Poznaniu.
Pozdrawiam.
Basiek.

10. Data: 2004-01-11 13:23:25

Od: "Limonka" <d...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja poszukuje takowej w Poznaniu.
> Pozdrawiam.
> Basiek.

no to witam w klubie :) jak cos znajde to dam znac!!!!

pozdro
Limonka

grupa krwi a ustalenie ojcostwa
Odczulanie