trawa bardziej zielona

111. Data: 2007-09-06 20:16:02

Temat: Re: trawa bardziej zielona
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

bazzzant pisze:

> Nie wchodzmy w szczegoly, w miedzyczasie okazalo sie ze czytaja nas rowniez
> dziewczyny. Lepiej wyjasnijmy sobie sprawe od razy, nie jestes dziewczyna
> TrenR?

mam kobiecy mózg

--
http://smutki.patrz.pl/
http://psphome.dhtml.pl/

stirlitzniem?

112. Data: 2007-09-06 22:17:16

Od: "bazzzant" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam kobiecy mózg

To są nas już dwie

113. Data: 2007-09-06 23:32:43

Od: Kamnez <k...@T...eu> szukaj wiadomości tego autora

tren R napisał(a):

[ciach marudzenie ;)]

> chodziłeś na katechezę?

Owszem.

--
Kamnez
----

114. Data: 2007-09-06 23:38:52

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 05 Sep 2007 23:05:51 +0200, tren R napisze:

> moim zdaniem przegięciem jest brak kwalifikacji

a tamto nie jest przegięciem? żeby uczyć czegoś pożytecznego
rzeczywiście pasuje zdobyć jakieś kwalifikacje, przeczytanie
programu nauczania chyba nie wystarczy...

115. Data: 2007-09-06 23:42:22

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 06 Sep 2007 11:12:11 +0200, ... All Toski napisze:

> u s u n i ę c i e

w tym kontekście lepiej pasuje słowo 'relegowanie' ;)

116. Data: 2007-09-06 23:48:19

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 06 Sep 2007 13:19:51 +0200, bazzzant napisze:

> [...]
rozwijać
własnych

> Zakladam ze wina nie lezy po stronie systemu tylko ludzie sa do dupy :)

> Rozruszac pare schematycznych umyslow?
>
> OK, zwyczajnie odpowiedzialem sobie na dwa pytania: 1) Czy mozna
> powstrzymac kogos od samodzielnego myslenia? Moze I mozna ale to
> straszliwie trudne.

skądże, wystarczy dać mu gotowe recepty, tylko czemu na dodatek
tak kontrowersyjne?

> 2) Czy mozna naklonic kogos do samodzielnego
> myslenia? Moze I mozna ale to straszliwie trudne.

jeśli mu się spodoba, to może tak mu już zostanie

> I wyszlo mi ze takie regulowanie umyslow jest zabawa dla ambitnych
>
> Nie pytaj jaki mam cel w gloszeniu tych rewelacji. Na 100 procent
> odpowiem wymijajaco.

:)

117. Data: 2007-09-06 23:52:56

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Wrz, 11:11, "... All Toski" <a...@p...not.pl> wrote:
> "Fragile" wnews:1188946872.165470.175530@57g2000hsv.googlegrou
ps.com...
> /.../.

> dam ilustracją:
>
> ^ poziom rozumienia dowolnego procesu przez różnych osobników

> ~|~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
> spektrum poznawcze
>
> Rys. 4. Wzajemna relacja stożków wzrostu bytów A, B, C, D.
>
> [zaczerpnięto z archiwum psp - 25 marca 2006]
>
> [stary przyjaciel]

Tiaa, czemu nie dziwi mnie ta wypowiedz...
Razi jednak w tym wypadku podpis [stary przyjaciel]...

--
Fragile

118. Data: 2007-09-06 23:56:16

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://pl.wikipedia.org/wiki/Król-Duch

> a może wszystko to nazwać "nauka o człowieku"?

może o nadczłowieku?

obsesja nt. obsesji

119. Data: 2007-09-07 06:50:27

Od: "puciek2" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R <t...@p...pl> napisał(a):

[...]

> znaszli jakieś czasy w naszego świata historii gdzie jakość byłą królem?

"... Mieszko posiada trzy tysiące pancernych podzielonych na oddziały, setka
tych wojowników znaczy tyle, co dziesięć secin innych ..."

puciek.

121. Data: 2007-09-07 09:11:11

Od: "... All Toski" <a...@p...not.pl> szukaj wiadomości tego autora

"bazzzant" w news:3d0c.0000008e.46dfe307@newsgate.onet.pl...
/.../

Zdaje się że masz rację.
Jest tylko pytanie - j a k podziękują, hehe.

Czy na przykład przyspieszając prace sejmowe nad ustawą o eutanazji
(oczywiście o dopuszczeniu łatwej eutanazji i wycofaniu absurdalnych
skąd inąd ochron w minutę od poczęcia, hehe, przy równoczesnej zgodzie
na zabijanie dorosłych złoczyńców)? A może też ograniczając środki na
hołubienie staruchów, chorych i innych nieudaczników życiowych, którzy
na czas nie zadbali sami o siebie?

Etyka to dobra rzecz, choć zdaje się całkiem obojętna a nawet nieprzystająca
do Natury. Należałoby więc wkładać ją do głów naszych pociech... aby zbyt
ochoczo nie pozagryzały się nawzajem. Ale czy równocześnie z zakłamaniem
odnośnie Natury?

I co ważniejsze na dłuższą metę?

All

SZYKUJCIE