trawa i ja

1. Data: 2001-03-06 14:30:17

Temat: trawa i ja
Od: Grzegorz Szyszlo <z...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

no coz. widze ze przeciwnicy cpania schowali ogon pod siebie.
wcale sie nie dziwie skoro takie hordy ludzi negujacych niecpanie
sie np. na mnie rzucily :)

--
/===================================\ oOOo (C) Publikacja tego

2. Data: 2001-03-06 16:09:49

Temat: Re: trawa i ja
Od: "Manta" <x...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> no coz. widze ze przeciwnicy cpania schowali ogon pod siebie.
> wcale sie nie dziwie skoro takie hordy ludzi negujacych niecpanie
> sie np. na mnie rzucily :)

Poprawka. Ja np. nie jestem 'zwolennikiem cpania' - uwazam jeno

a. ze panstwo nie powinno sie zajmowac tym, co kto je (tzn. legalizacji
proukcji i sprzedazy wszelkich substancji psychoaktywnych)

b. ze niektore z owych substancji, rozsadnie stosowane przez rozsadne
osoby sa malo szkodliwe lub nieszkodliwe

A BTW: czy to nasza wina, ze mamy lepsze argumenty i racja lezy
po naszej stronie? W TV zakrzyczano by nas lub nie dopuszczono
do glosu, tutaj mozemy mowic swobodnie - i niewygodna prawda
wychodzi na wierzch. Nb. zadales sobie moze trud odwiedzenia
strony kol. Emesa ( http://www.kanaba.prv.pl )? Tam jest naprawde
bardzo duzo BARDZO konkretnych danych - raporty, statystyki itp.

m.
_____
...na
wet
nie
miau
czy...

3. Data: 2001-03-06 16:13:39

Od: "Manta" <x...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> no coz. widze ze przeciwnicy cpania schowali ogon pod siebie.
> wcale sie nie dziwie skoro takie hordy ludzi negujacych niecpanie
> sie np. na mnie rzucily :)

Te, Emes - ty i ja to razem juz za horde robimy ;-)

4. Data: 2001-03-06 20:05:07

Od: phenomen <t...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

>no coz. widze ze przeciwnicy cpania schowali ogon pod siebie.
>wcale sie nie dziwie skoro takie hordy ludzi negujacych niecpanie
>sie np. na mnie rzucily :)

i taka to istota rewolucji... kiedys lala sie krew, dzisiaj wywoluje
sie biernosc... ale fraktal pozostaje ten sam :)

__
F1 would be better if it were ski jumping

5. Data: 2001-03-06 21:51:00

Od: l...@i...nom.pl (Leszek Karlik) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 06 Mar 2001 15:30:17 +0100, Grzegorz Szyszlo
<z...@a...wbc.lublin.pl> disseminated foul capitalist propaganda:

>no coz. widze ze przeciwnicy cpania schowali ogon pod siebie.
>wcale sie nie dziwie skoro takie hordy ludzi negujacych niecpanie
>sie np. na mnie rzucily :)

Yea, rite.

Cpac nie nalezy. Nie zmienia to faktu, ze sposobem na odwiedzenie
ludzi od stosowania narkotykow (co nie jest rownoznaczne z cpaniem, BTW)
nie jest oklamywanie ich 'dla ich dobra'. Podawanie prawdziwych informacji
to mimo wszystko lepszy sposob.

A ze przy okazji wychodzi, ze nie kazda substancja zabija, oslepia, przyprawia
o gluchote i wlosy na dloniach? Trudno, taki lajf.

Leslie
--
Leszek 'Leslie' Karlik; YASL(TM); SNAFU TANJ TANSTAAFL; KDSM FM; /^\ lk
Do you want to join the Ancient Illuminated Seers of Bavaria? / (*) \

6. Data: 2001-03-06 23:03:50

Od: "Proffesor Rudolfix" <r...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

phenomen <t...@s...pl> wrote in message

> i taka to istota rewolucji... kiedys lala sie krew, dzisiaj wywoluje
> sie biernosc... ale fraktal pozostaje ten sam :)

ze mamy takie czasy, ze bunt podtrzymuje system a biernosc go rozklada ?
wiec pewnie niedlugo legnie

r.

7. Data: 2001-03-07 09:38:01

Od: Grzegorz Szyszlo <z...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Manta wrote:

> Poprawka. Ja np. nie jestem 'zwolennikiem cpania' - uwazam jeno

uderz w stol :))))

> a. ze panstwo nie powinno sie zajmowac tym, co kto je (tzn. legalizacji
> proukcji i sprzedazy wszelkich substancji psychoaktywnych)

ludzie by wtedy zarli wszystko to, co im reklamy w usta wcisna.

> b. ze niektore z owych substancji, rozsadnie stosowane przez rozsadne
> osoby sa malo szkodliwe lub nieszkodliwe

nie wierze w rozsadek ludzi. przykladem niech bedzie chocby palenie i
picie.
sam popijam od czasu do czasu tak ze nie jestem jakims szowinista
czy radykalem. jednak jesli ktos pije kiedy popadnie i co popadnie....
przekladajac na prochy. kiedy ktos bierze co popadnie kiedy sie tylko
nadarzy okazja ...... a w mlodym pokoleniu to jest normalka. i z tym
zjawiskiem nalezy walczyc z calej sily bo nam urosnie pokolenie
degeneratow :(

> A BTW: czy to nasza wina, ze mamy lepsze argumenty i racja lezy
> po naszej stronie?

jakos tego nie zauwazylem :) ale kazdy ma prawo do swojej racji.
a jak to w demokracji bywa, wiekszosc stanowi dyktature.

> W TV zakrzyczano by nas lub nie dopuszczono
> do glosu

wiem. TV jest stronnicza. przedstawia tylko to, co jest dla niej
wygodne. gdyby co to prowadzacy przerywa wypowiedz a w razie czego
zdejmuja z anteny. kompletny bezsens.

8. Data: 2001-03-07 09:39:31

Od: Grzegorz Szyszlo <z...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Manta wrote:

> Te, Emes - ty i ja to razem juz za horde robimy ;-)

przy ilosciowym stosunku 3:1 racje macie wy :)
no coz. ale skoro a nie mam racji, powiedz co mozna zrobic
by uchronic szkoly podstawowe i gimnazja (o szkolach srednich juz nie
mysle)
przed dealerami prochow?

9. Data: 2001-03-07 21:03:12

Od: e...@f...foto.ch.pwr.wroc.pl (emes) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 6 Mar 2001 17:13:39 +0100, Manta wrote:

>Te, Emes - ty i ja to razem juz za horde robimy ;-)

może oni widzą nas podwójnie? ;)))

--
emes
[ http://www.kanaba.prv.pl ]

10. Data: 2001-03-07 21:03:13

Od: e...@f...foto.ch.pwr.wroc.pl (emes) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 07 Mar 2001 10:39:31 +0100, Grzegorz Szyszlo wrote:

>no coz. ale skoro a nie mam racji, powiedz co mozna zrobic
>by uchronic szkoly podstawowe i gimnazja (o szkolach srednich juz nie
>mysle) przed dealerami prochow?

zmniejszyć popyt na nie?

--
emes
[ http://www.kanaba.prv.pl ]

pytani
Masturbacja
jak przestac???
dodatki do trawki
Dla palacych papieroski mila i pouczajaca lektura.