Re: trawa i ja

From: l...@i...nom.pl (Leszek Karlik)
Newsgroups: pl.soc.uzaleznienia
Subject: Re: trawa i ja
Date: 6 Mar 2001 21:51:00 GMT

On Tue, 06 Mar 2001 15:30:17 +0100, Grzegorz Szyszlo
<z...@a...wbc.lublin.pl> disseminated foul capitalist propaganda:

>no coz. widze ze przeciwnicy cpania schowali ogon pod siebie.
>wcale sie nie dziwie skoro takie hordy ludzi negujacych niecpanie
>sie np. na mnie rzucily :)

Yea, rite.

Cpac nie nalezy. Nie zmienia to faktu, ze sposobem na odwiedzenie
ludzi od stosowania narkotykow (co nie jest rownoznaczne z cpaniem, BTW)
nie jest oklamywanie ich 'dla ich dobra'. Podawanie prawdziwych informacji
to mimo wszystko lepszy sposob.

A ze przy okazji wychodzi, ze nie kazda substancja zabija, oslepia, przyprawia
o gluchote i wlosy na dloniach? Trudno, taki lajf.

Leslie
--
Leszek 'Leslie' Karlik; YASL(TM); SNAFU TANJ TANSTAAFL; KDSM FM; /^\ lk
Do you want to join the Ancient Illuminated Seers of Bavaria? / (*) \