Re: trawa naturalna jak na ????

Data: 2010-03-25 07:03:45
Temat: Re: trawa naturalna jak na ????
Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

Dirko pisze:
> U?ytkownik "marek" <m...@m...ma> napisa? w wiadomo?ci
>>
> Hejka. W sklepach z nasionami dla rolników (dawniej by?y centrale
> nasienne lub GS-y) mo?na kupiae mieszanki traw na ??ki i (lub) pastwiska. Na
> Twoim miejscu bym posia? mieszanke na pastwiska (wilgotne, mineralne) a
> mlecze, babki, jaskry itp. chwa?ciory wyjd? na wierzch runi same po jakim?
> czasie. Straszne ilo?ci nasion rozmaitego badziewia znajduje sie w ka?dej
> glebie i tylko czyha na najmniejsz? okazje do skie?kowania. Mo?na oczywi?cie
> dla lepszego efektu domieszaae nasiona z ??ki kwiatowej od p. ?uczaja.
> [...]
:))))
Ja u siebie w sadzie pare lat temu wysiałem w miedzyrzedziach
taką mieszankę pastwiskową i to była jedna z moich największych pomyłek
bo na ziemi klasy II i III mam do koszenia co 4 tygodnie trawe po pas .
Nie tyle nawet trawę a lucerne bo jej nasiona były zamiast koniczyny
i lucerna po paru latach zdominowała trawę.
z pozdrowieniami i uśmiechami
smal

sklep: http://trawki.pl/