Re: trawnik

Data: 2004-06-04 06:03:22
Temat: Re: trawnik
Od: Marx <m...@s...too.much.spam.write.to.newsgroup>

magda wrote:
> A trawe najlepiej siac jesienia, wiem co mowie, bo dwa razy sialam pozna
> wiosna i narobilam sie jak dziki osiol a efekty nie warte tej pracy.

jesli do jesienie ma mnie straszyc goloborze to wole posiac juz ;)
Chyba ze musialas potem jeszcze raz przekopywac i siac od nowa?
Wszyscy tutaj radza mi nic nie robic, fajnie, ale tak to mozna jak juz
sie zalatwi podstawowe sprawy :)
Pomysl na swoja dzialke mam, codziennie troche sie zmienia, jesli
czekalbym do ustabilizowania to pewnie nigdy nie wzialbym sie do roboty.
Nie chce tez stosowac podejscia sasiada:
"-No zaniedbana ta dzialka, ja wycialbym te starocie i przekopal calosc"
Marx