trawnik

1. Data: 2004-06-01 07:19:56

Temat: trawnik
Od: Marx <m...@s...too.much.spam.write.to.newsgroup> szukaj wiadomości tego autora

Hej
Skosilem sobie trawnik, ale jako ze byl wysoki do kolan, to po skoszeniu
nie wyglada najlepiej. Chwastow ma duzo, ale osobiscie mi nie
przeszkadzaja, niestety miejscami jest rzadki a nawet rzeklbym lysy.
Nierowna powierzchnia takze mi nie przeszkadza.
Czy sporadyczne koszenie i podlewanie spowoduje samoistne jego
zageszczenie, czy tez powinienem dosiac troche trawy? Jak to wykonac w
istniejacym trawniku? jak posypie to wiatr moze nie wywieje, ale golebie
od sasiada zezra.
Mam tez kawalek ziemi z resztkami truskawek praktycznie bez trawy,
planuje przekopac, rozgrabic i zasiac trawe. Watpliwosci mam co do
przekopywania - jak wydlubie szpadlem ziemie to wychodzi ok 10cm,
odrzuce na bok, ale to wychodzi jak zaorane, czy koniecznie trzeba
przekopywac tak gleboko, a jesli nie to jak to zrobic plycej?
Dodam ze nie zalezy mi na trawniku angielskim.
Marx

2. Data: 2004-06-01 18:00:38

Temat: Re: trawnik
Od: "Piotr Zawistowski" <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Marx" <m...@s...too.much.spam.write.to.newsgroup> napisal w
wiadomosci news:c9hanj$9q1$1@atlantis.news.tpi.pl...

powiem tak kos trawe 1 w tygodniu podlewaj w suche dni a tam gdzie masz lyse
placki lekko wzrusz ziemie i posiej trawe.
pozdro.
piter

3. Data: 2004-06-02 06:26:04

Od: Marx <m...@s...too.much.spam.write.to.newsgroup> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Zawistowski wrote:

> [...]
>

> powiem tak kos trawe 1 w tygodniu podlewaj w suche dni a tam gdzie masz lyse
> placki lekko wzrusz ziemie i posiej trawe.

tak wlasnie planowalem, i utwierdziles mnie w tym
A co z poletkiem dogorywajacych truskawek?
Marx

4. Data: 2004-06-02 10:16:15

Od: "Piotr Zawistowski" <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tak wlasnie planowalem, i utwierdziles mnie w tym
> A co z poletkiem dogorywajacych truskawek?
> Marx

Ja na twoim miejscu przekopalbym truskawki widlami
wyrównal grabiami posial trawe i przysypal delikatnie ziemia do trawy zeby
jak urosnie nie bylo skorupy.
pozdro.
piter

5. Data: 2004-06-02 11:27:50

Od: Marx <m...@s...too.much.spam.write.to.newsgroup> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Zawistowski wrote:

> Ja na twoim miejscu przekopalbym truskawki widlami
> wyrównal grabiami posial trawe i przysypal delikatnie ziemia do trawy zeby
> jak urosnie nie bylo skorupy.

a co to jest ziemia do trawy?
i jak przekopac widlami?? moze jakies specjalne widly?
Marx

6. Data: 2004-06-02 12:39:22

Od: "Piotr Zawistowski" <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a co to jest ziemia do trawy?
> i jak przekopac widlami?? moze jakies specjalne widly?
> Marx

próchnica
pozdro.
piter

7. Data: 2004-06-02 13:42:40

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Marx" <m...@s...too.much.spam.write.to.newsgroup> wrote in message

> A co z poletkiem dogorywajacych truskawek?

Poki owocuja - cieszyc sie i jesc. Ja tez mam takie.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

8. Data: 2004-06-02 14:05:31

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Zawistowski" <p...@c...pl> wrote in message

> Ja na twoim miejscu przekopalbym truskawki widlami
> wyrównal grabiami posial trawe i przysypal delikatnie ziemia do trawy zeby
> jak urosnie nie bylo skorupy.

A po co? Wolisz jesc trawe niz truskawki?

Pozdrowienia,
Michal

9. Data: 2004-06-02 14:16:39

Od: Marx <m...@s...too.much.spam.write.to.newsgroup> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz wrote:

> "Marx" <m...@s...too.much.spam.write.to.newsgroup> wrote in message

> Poki owocuja - cieszyc sie i jesc. Ja tez mam takie.

zajmuja mi 1/3 dzialki, a rosna 1 krzaczek na pol metra kwadratowego,
reszta lysa (troche chwastow miejscami)
Nadal uwazasz ze mam je zostawic? Nawet jesli wolalbym tam cos innego?
Marx

10. Data: 2004-06-02 14:43:12

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

> zajmuja mi 1/3 dzialki, a rosna 1 krzaczek na pol metra kwadratowego,
> reszta lysa (troche chwastow miejscami)

To moze poprzesadzac w jedno miejsce?

Pozdrowienia,
Michal