Re: trawnik zimową porą -skrz.

Data: 2002-01-26 15:44:24
Temat: Re: trawnik zimową porą -skrz.
Od: Andrzej Paplinski <a...@p...onet.pl>

Prosta sprawa. Marchewki nawet nie bede tlumaczyc, a winogorna zjadaja
wspinajac sie po pedach. Co do melonow nie sadz, ze gdyby chcialy to by nie
przeszly. Po prostu majac do dyspozycji miekkie winogrona nie beda sie
przebijac przez twarda skorupe melona!

Pozdrawiam
Andrzej
PS
Dalej nie wiem jaki to jest owczarek. Chyba, ze geograficznie najblizszy czyli
niemiecki, i nie powinienem wogole stawiac tak dziecinnych pytan. Ale z
drugiej strony czy wszyscy Grecy maja greckie nosy?