Re: [troche OT] AbGymnic

Data: 2002-05-04 21:11:28
Temat: Re: [troche OT] AbGymnic
Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com>

Użytkownik "Vector_layer" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
news:ab18mn$gft$1@news.tpi.pl...
> Mr Olimpia to zawody sterydziarzy.
>
> No idzisz jaki jestem głupi - ty mnie próbowałes obrazic a ja sie nie
> połapałem i jeszcze podziękowałem

Ściślej - zawody sterydziadzy oraz sportowców. Niestety na szczyt dochodzą
tylko sterydziarze.

> Pan psycholog? Dietetyk, psycholog, i kto jeszcze? - musi bardzo madry być
> skoro wie co inni myślą

Wyciągam wnioski. To takie proste, a na Tobie robi wrazenie. Hmmmm... Ależ
tak, zapomniałem że jesteś klientem TV-marketu....
Powtarzam - szukałeś potwierdzenia tego co sobie postanowiłeś. Byłeś bardzo
odporny na wszelką krytykę. Dopiero efektowny argument Piotra Cię przekonał.

> że
> Aż niemal fizycznie czuje tę głębię i logike wywodu.... Ja tez czasem
uzywam
> podobnej "chłopskorozumowej" argumentacji kiedy gadam o czymś o czym nie
do
> końca mam pojęcie :-)))

Niestety zbytnio nie mogę się zagłębiać i używać zbyt skomplikowanych
argumentów. Muszę się dostosować do rozmówcy, tak aby zrozumiał. Cieszę sie,
że już zaczynasz rozumieć.

> Ja przeglądałem twoje poprzednie posty.... i zauwazyłem że lubisz zgrywać
> znawce, nie znosisz kiedy ktos sie nie zgadza z twoja opinia i uwielbiasz

Przypominanie że 2x2=4 uważasz za zgrywanie znawcy. OK, niech Ci będzie.
Moje posty nie są odkrywcze, raczej staram się przytaczać dobrze znane fakty
i konfrontować je z opiniami z ciemnogrodu.

> robic kwasy - tak trzymaj - więcej tłuszczu spalisz

O co Ci chodzi tym razem????? Robić kwasy????? Nie rozumiem.
Być może chodzi Ci o zakwasy. Ale ja zwykle nie mam zakwasów. Wystarczy
regularnie i prawidłowo ćwiczyć, rozciągać się, odżywiać i zakwasy
praktycznie nie występują.

> Na szczęście Piotr w poście niżej bez obrażania mnie i
pseudofilozoficznych
> dociekań w prosty, kulturalny i przystepny sposób na przykładzie
przyczepów
> i rozstępów skutecznie zniechęcił mnie do kupna tego urządzenia.

Całe szczęście.
Ja próbowałem zwrócić uwagę na szerszy kontekst ale nie zrozumiałeś.
Przyczepiłem się więc do sposobu rozumowania. Obraziłeś się.
Niestety klienci TV marketów wymagają specjalnej troski i cierpliwego,
delikatnego tłumaczenia. Szkoda gadać.

--
Jan Werbinski +48 68 3630000 606269777 j...@p...pl
http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl ....._[:]) bul, bul, bul, bul