[troche OT] AbGymnic

1. Data: 2002-05-02 13:20:01

Temat: [troche OT] AbGymnic
Od: "Gordita" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wybaczcie za OT, ale nie znalazlam grupy bardziej odpowiedniej.....

wlasnie, AbGymnic..... mialo ktores z was jakies z tym doswiadczenia? co o
tym sadzicie? jakie ma wady, zalety, przeciwskazania, efekty uboczne
itp?.... przy czym zalezaloby mi na opiniach osob majacych z tym juz
wczesniej kontakt

gordita

2. Data: 2002-05-03 04:54:29

Temat: Re: [troche OT] AbGymnic
Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gordita" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tym sadzicie? jakie ma wady, zalety, przeciwskazania, efekty uboczne
> itp?.... przy czym zalezaloby mi na opiniach osob majacych z tym juz

Kolejny frajer dał się nabrać na abgymnic?

Nie miałem z tym doświadczenia i moje zdanie się pewnie dla Ciebie nie
liczy. Czekasz na opinie innych rozczarowanych naiwniaków. Jeżeli jeszcze
nie kupiłaś tego badziewia to dobrze. Nie będę tego uzasadniał bo ręce już
opadają od tego powtarzającego się tematu.

--
Jan Werbinski +48 68 3630000 606269777 j...@p...pl
http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl ....._[:]) bul, bul, bul, bul

3. Data: 2002-05-03 08:14:42

Od: "mdrok" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@h...com> napisał w wiadomości

> [...]
> nie kupiłaś tego badziewia to dobrze. Nie będę tego uzasadniał bo ręce już
> opadają od tego powtarzającego się tematu.

A ja powiem tak: Bylem wczoraj u qmpla -szlismy na silownie ;>>.I zobaczylem
ze ma podrobke tego sprzetu.
Dostal od kogos bo sam tego by nie qpil mowi.Zreszta on chodzi regularnie na
silownie wiec nic mu po tym. Ale
chcialem sprawdzic czyrzeczywisie to dziala. Zalozylem i jakie bylo moje
zdziwienie ze reka sama mi sie napina (zalozylem
na biceps), ja nic nie robie a tu sama reka mi sie zgina -dzwine uczucie.
Wiec dzialac to dziala , ale z drugiej strony nie jest prawda ze
nie trzeba sie meczyc. Ja wlaczylem tryb 2 i po kilku minutach bolal mnie
miesnien- dostawal naprawde duzych skurczy, wiec nie da
sie tego zalozcy i siedziec caly czas z tym bo czlowiek normalnie nie
wytrzyma. I tak sie zastanawiam , bo do spalenia tluszczyku to na
pewno by sie przydal bo napakowac miesni to raczej bardzo sie nie da raczej
mozna niezle je zmeczyc. Zreszta balem sie nawet na dalsze
poziomy ustawiac ;))).

4. Data: 2002-05-03 09:11:07

Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mdrok" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
raczej
> mozna niezle je zmeczyc. Zreszta balem sie nawet na dalsze

Do spalania tłuszczyku służy dieta i różnica pomiędzy przyjmowanymi i
zużywanymi kaloriami wspomagana przez ćwiczenia aerobowe oraz zwiększoną
ilość ruchu. Do budowy mięśni służą ćwiczenia siłowe najlepiej z dużym
obciążeniem. Do czego zatem może służyć ten badziewny przyrząd??? Nie mam
pojęcia. Chyba tylko do zarabiania na frajerach.

Tak samo działa 220 V przyłożone do bicepsu. Ręka się zegnie. Dla kogoś, kto
za cel działania tego przyrządu uważa zginanie ręki, czy zakwasy to może być
skuteczne. Dla osób, które za skuteczne działanie uważają np przyrost
mięśni, spalenie tłuszczu, zwiększenie sprawności ten przyrząd nie jest
przydatny.

5. Data: 2002-05-03 17:46:42

Od: "Vector_layer" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

(zalozylem na biceps), ja nic nie robie a tu sama reka mi sie zgina...
czyli działa - bo skoro mięsień pracuje to spala kalorie - dla mnie to
logiczne

i to też świadczy że działa - bo przecież mięśnie bolą po wysiłku - ja nie
widzę różnicy między kaloriami spalonymi na skutek ćwiczenia w siłowni a
kaloriami spalonymi na skutek skurczów mięśni wywołamymi zewnętrznym bodźcem

I jest jeszcze jeden powód dla którego wiele osób woli ten sposób ćwiczenia
od pójścia na siłownie.... często osoby otyłe najnormalniej w swiecie
wstydzą się pójść na siłownię - to dla nich są tego typu urządzenia

Pozdrawiam euble

6. Data: 2002-05-03 18:02:01

Od: "mdrok" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vector_layer" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> od pójścia na siłownie.... często osoby otyłe najnormalniej w swiecie
> wstydzą się pójść na siłownię - to dla nich są tego typu urządzenia

E tam ja waze teraz 102kg na 190 cm i normalnie psozedl na silownie..fakt
sie obawialem
ale nie tego ze sie wstuydze wygladu tylko poprost czy bedzie mi sie chcialo
tam wszystko to robic
i czy dam rade.

7. Data: 2002-05-03 21:03:40

Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jan Werbiński" <j...@h...com> wrote in

> [...]
> ćwiczenia siłowe najlepiej z dużym obciążeniem. Do czego zatem
> może służyć ten badziewny przyrząd??? Nie mam pojęcia. Chyba tylko

Czekaj, czekaj... Jak ręka się zgina, to wykonuje pracę czyli
spala kalorie. Tylko nie wiem, czemu nie zginać jej samemu...

> Tak samo działa 220 V przyłożone do bicepsu. Ręka się zegnie. Dla
> kogoś, kto za cel działania tego przyrządu uważa zginanie ręki,
> czy zakwasy to może być skuteczne.

A czy przypadkiem ćwiczenia 'dużo powtórzeń z małym obciążeniem'
nie są 'na rzeźbę'?

--
/***************************************************
*****\

8. Data: 2002-05-03 21:10:24

Od: "Demona" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
raczej
> mozna niezle je zmeczyc. Zreszta balem sie nawet na dalsze

wlasnie siedze i to testuje i powiem, ze czytajac instrukcje jest wyraznie
napisane ze tylko 10 minut dziennie przez pewien okres na okreslona partie
miesni, wiec caly dzien nie mozna z tym chodzic
fajne uczucie, gdy te impulsiki przechodza

--
Demona

9. Data: 2002-05-04 10:49:34

Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> od pójścia na siłownie.... często osoby otyłe najnormalniej w swiecie
> wstydzą się pójść na siłownię - to dla nich są tego typu urządzenia

Czy CELEM jest ból mięśni, czy poprawa sylwetki?
Odpowiedz sobie na to pytanie. Widzę, że nie rozumiesz o co chodzi.
Spoglądając na to nieco szerzej uswiadomisz sobie, ze to badziewie. Ale jak
widzę bronisz tego urzadzenia bo Ci sie podoba. Kup sobie je i juz. Zycze
udanych sukcesow na Mr Olympia. :-)

10. Data: 2002-05-04 11:26:22

Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> napisał w
wiadomości news:aav50d.3vvoh9r.1@roses.of.many.colours...
> "Jan Werbiński" <j...@h...com> wrote in

> Czekaj, czekaj... Jak ręka się zgina, to wykonuje pracę czyli
> spala kalorie. Tylko nie wiem, czemu nie zginać jej samemu...

Dlatego, że nie rozwijasz połączeń nerwowych pomiędzy mózgiem a nowymi
mięśniami, nie rozwijasz stawów. Poczytaj sobie na ten temat, a sam
dojdziesz do wniosku, że kupujący te badziewie ludzie, to naiwni frajerzy.
Gdyby udało Ci się wytrenować mięsien do dużych rozmiarów, to masz pewną
kontuzję.

> A czy przypadkiem ćwiczenia 'dużo powtórzeń z małym obciążeniem'
> nie są 'na rzeźbę'?

Na rzeźbę jest dieta oraz ćwiczenia takie jak np bieganie, stepper,
wiosłowanie, pływanie itp aerobowe.

Dużo powtórzeń z małym obciążeniem to cwiczenia na tą część komórek mięśnia,
która się nadaje do długiej pracy i małych obciążeń. Kulturyści głównie
starają się rozwijać komórki, które się męczą szybko ale mają największą
siłę.

jan werbinski

nie wierze
Przepraszam Anię (st205) Re: czat Agnieszką Oledzką - Redaktor
CELLULITIS 2002
CELLULITIS 2002
zatrzymanie pracy serca u Atkinsa