Re: [troche OT] AbGymnic

From: "Jan Werbiński" <j...@h...com>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: [troche OT] AbGymnic
Date: Fri, 3 May 2002 11:11:07 +0200

Użytkownik "mdrok" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
news:aatgso$hb3$1@news.tpi.pl...

> Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@h...com> napisał w wiadomości

> A ja powiem tak: Bylem wczoraj u qmpla -szlismy na silownie ;>>.I
zobaczylem
> ze ma podrobke tego sprzetu.
> Dostal od kogos bo sam tego by nie qpil mowi.Zreszta on chodzi regularnie
na
> silownie wiec nic mu po tym. Ale
> chcialem sprawdzic czyrzeczywisie to dziala. Zalozylem i jakie bylo moje
> zdziwienie ze reka sama mi sie napina (zalozylem
> na biceps), ja nic nie robie a tu sama reka mi sie zgina -dzwine uczucie.
> [...]

Do spalania tłuszczyku służy dieta i różnica pomiędzy przyjmowanymi i
zużywanymi kaloriami wspomagana przez ćwiczenia aerobowe oraz zwiększoną
ilość ruchu. Do budowy mięśni służą ćwiczenia siłowe najlepiej z dużym
obciążeniem. Do czego zatem może służyć ten badziewny przyrząd??? Nie mam
pojęcia. Chyba tylko do zarabiania na frajerach.

Tak samo działa 220 V przyłożone do bicepsu. Ręka się zegnie. Dla kogoś, kto
za cel działania tego przyrządu uważa zginanie ręki, czy zakwasy to może być
skuteczne. Dla osób, które za skuteczne działanie uważają np przyrost
mięśni, spalenie tłuszczu, zwiększenie sprawności ten przyrząd nie jest
przydatny.

--
Jan Werbinski +48 68 3630000 606269777 j...@p...pl
http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl ....._[:]) bul, bul, bul, bul