Re: [troche OT] AbGymnic

Data: 2002-05-04 18:24:34
Temat: Re: [troche OT] AbGymnic
Od: "Vector_layer" <p...@w...pl>

Mr Olimpia to zawody sterydziarzy.

No idzisz jaki jestem głupi - ty mnie próbowałes obrazic a ja sie nie
połapałem i jeszcze podziękowałem

>Tak myślałem. Nie szukasz rzeczywistej opinii ani faktów. Szukasz
>potwierdzenia tego co sobie postanowiłeś i odrzucasz wszelkie głosy
>rozsądnej krytyki.

Pan psycholog? Dietetyk, psycholog, i kto jeszcze? - musi bardzo madry być
skoro wie co inni myślą

> [...]
że
> ćwiczył tym urządzeniem i ku swemu zdziwieniu nie stwierdził efektów to
> nazwałbym go idiotą a nie naukowcem. Do oceny tego sprzętu wystarczy
> posiadana wiedza. Tak samo jak do oceny leczniczego działania kąpieli w
> stężonym kwasie siarkowym nie jest niezbędna kąpiel.
> Na pewno jakiś IDIOTA domagałby się aby nie krytykować kąpieli w kwasie
> jeżeli się nie próbowało i osobiście nie powiedziało "Kąpałem się dwa
> miesiące w kwasie siarkowym i nie stwierdziłem pozytywnych efektów".
Aż niemal fizycznie czuje tę głębię i logike wywodu.... Ja tez czasem uzywam
podobnej "chłopskorozumowej" argumentacji kiedy gadam o czymś o czym nie do
końca mam pojęcie :-)))

Ja przeglądałem twoje poprzednie posty.... i zauwazyłem że lubisz zgrywać
znawce, nie znosisz kiedy ktos sie nie zgadza z twoja opinia i uwielbiasz
robic kwasy - tak trzymaj - więcej tłuszczu spalisz

Na szczęście Piotr w poście niżej bez obrażania mnie i pseudofilozoficznych
dociekań w prosty, kulturalny i przystepny sposób na przykładzie przyczepów
i rozstępów skutecznie zniechęcił mnie do kupna tego urządzenia.

Pozdrawiam serdecznie