Re: [trochę OT] Co w szafie piszczy...

From: "Agatek" <a...@s...site.krakow.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: [trochę OT] Co w szafie piszczy...
Date: Thu, 17 Mar 2005 17:26:40 +0100

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
news:d1c583$q9g$1@inews.gazeta.pl...
> Co kobieta zaczyna robić, kiedy musi coś przemyśleć?

11 spódnic
6 sukienek (większość letnia, jedna nawet nigdy nie założona)
3 pary spodni
5 żakietów

1 pełen elegancki kostium/garsonka wciąż w sklepie, bo się przerabia.

Obecnie ubrane: spodnie
Zazwyczaj ubrane: spodnie

Mam też dużo białych bluzek i różnego kroju sweterków do nich, w różnych
kolorach, od czerni przez fiolet do granatu.

Mój problem jest zasadniczy- nie lubię garsonek, nienawidzę marynarek i
kończy się to tym, że jak już muszę się w coś takiego ubrać, to nie mam w
co. Dobrze, że jeszcze studiuję, w dodatku coś na czym zazwyczaj w fartuchu
urzęduję, więc marynarka absolutnie nie jest potrzebna, w pracy późniejszej
raczej też nie będzie. Czasem jednak trzeba, dlatego kupiłam elegancką
garsonkę, żeby mieć w razie awarii.

Dodatkowym problemem jest zamiłowanie do brązowych tweedów i brak takowych
butów. Czuję się dziwacznie w brązowej spódnicy do kolana i czarnych
kozakach, dlatego zazwyczaj ubieram spodnie.

I potwierdzają to plany zakupowe na najbliższy okres:
- spodnie granatowe w kant
- wygodne spodnie na lato
-jeszcze jedna para levi'sów 525 póki produkują, bo pasują o dziwo
- czarny kardigan pod szyję

Agata, w dżinsach, a jakże.