Re: [trochę OT] Co w szafie piszczy...

From: Kruszyzna <k...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: [trochę OT] Co w szafie piszczy...
Date: Thu, 17 Mar 2005 18:16:04 +0100

Użytkownik mips, sącząc kawkę, wyklepał:

> Ile??!

Zadałam sobie dokładnie to samo pytanie, po czym przeliczyłam wszystko
jeszcze dwa razy, bo wydawało mi się, że niektóre rzeczy potraktowałam
podwójnie :))

> Ja nie posiadam żadnej. Powód jest prozaiczny - nie mogę znaleźć
> rozmiaru :( Jak mi się w biuście i biodrach zmieści, to w talii wisi
> jak worek. I odwrotnie - w pasie pasuje, w biuście nie zapina :(

O, to mamy podobny problem, tylko u mnie jak w biodrach dobre, to w biuście
wisi, a jak w biuście dobre, to na zad nie wlezie. Ale jakimś cudem mam,
cholewcia te 9 sukienek :) Jedną, dwa lata temu znalazłam i-de-al-ną i
żałuję, że nie kupiłam od razu pięciu w różnych kolorach, bo już nigdy i
nigdzie takich nie widziałam. Kieca jest ze sztruksu - włączam euforię -
bordowego, mrr :), taka ogrodniczkowa, z szelkami, do kostek - znaczy się
kieca do kostek, a nie szelki :) - ładnie dopasowana w pasie, przecudnie
zaplanowana w biodrach (stopniowo i delikatnie się rozszerza do samego
dołu, przez co wyszczupla! i ładnie modeluje sylwetkę) i do tego w biuście
jakoś tak uszyta, że nie dość, że dobrze leży (kiecka), to jeszcze wydaje
się większy (biust). No, niebo w gębie, szaleję za nią. Wtedy widziałam
jeszcze beżowe, czarne i zgniłozielone i pluję sobie w brodę, że nie
zadłużyłam się i nie kupiłam ich więcej. Moja kosztowała 120 zł i była
przeceniona ze 160. Tanio nie było, ale toż to poezja nie kiecka.
I ma coś, co MUSI obowiązkowo mieć każda rzecz, którą noszę: jest bardzo
wygodna. Pod spód albo wkładam lekki golfik, albo koszulkę z krótkim.

No bo ja jestem takim typem, że nie dla mnie marynarki i żakiety, nie dla
mnie eleganckie bluzki - nie cierpię, czuję się w nich okropnie, jak nie w
swoje skórze. Ubranie ma być "niezauważalne" i nie przesłaniać mi dnia.
Przy okazji niech będzie ładne, w workach po ziemniakach nie chodzę :), ale
dostałabym szału w pięknej i niesamowicie niewygodnej bluzce czy
spódnicy :)

> Siostro! :D Mam tak samo. Ale ale, czas to zmienić! Właśnie nabyłam
> dwie bluzki i spódnicę w kolorze pudrowego różu. Zaczynam się
> przekonywać do kolorów :)

Wiesz, ja też krążę koło różowego :)) A konkretnie koło fuksji. Ponoć mi w
fuksji ładnie, ale jakiś taki zbyt odważny dla mnie to kolor i jeszcze się
nie zdecydowałam.

> To takie wiosenne postanowienie? :)

Myślę, że można to tak nazwać :)

> No, fakt wiosna tuż tuż. Słońce
> grzeje (dziś było u mnie _aż_ +5st.Celsjusza!) śnieg topnieje, jednym
> słowem idzie nowe :D

No, u mnie było nieco cieplej, +15 ;)

Krusz.
--