Re: [trochę OT] Co w szafie piszczy...

From: "Zazula" <z...@W...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: [trochę OT] Co w szafie piszczy...
Date: Fri, 18 Mar 2005 13:15:36 +0100

Agatek wrote:
> Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
>
> 11 spódnic
> 6 sukienek (większość letnia, jedna nawet nigdy nie założona)
> 3 pary spodni
> 5 żakietów
>
> 1 pełen elegancki kostium/garsonka wciąż w sklepie, bo się przerabia.

U mnie
11 spodnic [w ktorych nie chodze a ciagle planuje, ale kiepsko sie opalam a
nie wyobrazam sobie gotowac sie w lecie w rajstopach]
8 sukienek [z czego jedna ukochana biala w wielkie czerwone kwiaty a jedna
tylko na plaze na kostium]
20 par spodni [a w 15 chodze:)]
2 komplet 3 czestiowy [z czego jeden z ciemnego pseudodzinsu: spodnie,
spodnica, kurteczka]
2 komplet 2 czesciowy [zakiet + spodnica]
Dwie biale koszule ale obie w rozmiarze typu XXXXXXXXXL :) A w biuscie
ciagle sie nie zapinam. Wybieram sie do krawcowej :)
O bluzkach i swetrach nie bede mowic bo pelno.

Ale buty, hmmmmmm :) Narazie sie doliczylam 21 par. Teraz zrozumcie
zalamanie mojego lubego jak chce kupic cos nowego bo on wie, ze mam zasade:
nowe buty - nowa torebka do nich lub odwrotnie :) A to wszystko dlatego ze
nie niszcze butow tylko chodze teraz nawet w tych sprzed 6 lat i wygladaja
jak nowki :)
No i od zawsze mialam zapedy do kupowania zegarkow ale nigdy w nich nie
chodzilam. Dopoki nie kupilam ukochanego Casio na branzoletce i nagle nie
wyobrazam sobie zecia bez czasomierza na nadgarstku :)

Zazula