[trochę OT] Waga kuchenna

1. Data: 2003-10-24 09:34:39

Temat: [trochę OT] Waga kuchenna
Od: "Milena" <m...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałabym sobie sprezentować wagę kuchenną i mam dylemat jaką wybrać.
Skłaniam się ku takiej, która gabarytowo jest największa ze wszystkich mi
znanych: prostokątna, z przesuwanym odważniczkiem. Moja mama ma taką w domu i
od kilkunastu dobrych lat dobrze jej służy. Nie wiem, czy te dziś dostępne są
równie dobrej jakości- cena sugeruje, że tak :)). Może coś doradzicie?

Milena

1. Data: 2003-10-24 10:45:09

Temat: Re: [trochę OT] Waga kuchenna
Od: "Lady Huncwot" <l...@W...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skłaniam się ku takiej, która gabarytowo jest największa ze wszystkich mi
> znanych: prostokątna, z przesuwanym odważniczkiem.

IMO takie wagi są bardzo nieprecyzyjne i niewygodne.
Polecam małą okrągłą wagę kuchenną Philipsa z serii Cucina.
Jest naprawdę ok, a Philips w różnych testach konsumenckich z reguły ma b.
wysokie noty za dokładność pomiaru.
(chociaż to przecież nie apteka, no nie? :-))))
Pozdrowionka,
Lady Huncwot

1. Data: 2003-10-24 15:05:23

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

polecam jak najmniejsza (latwo schowac) i nie biala, bo ta dosc szybko
zolknie i robi sie brzydka

1. Data: 2003-10-24 17:45:12

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

rena wrote:

> polecam jak najmniejsza (latwo schowac) i nie biala, bo ta dosc szybko
> zolknie i robi sie brzydka

Najlepsza waga kuchenna to elektroniczna. Jaj mam biala wage, plaska jak
talerz, uzywam jej od osmiu lat, tylko raz musialam wymienic baterie.
Jest niezawodna, wazy od 5 gr do pieciu kilogramow. Ma rowniez taki
guzik, ktory przyciska sie po polozeniu na wage pustego naczynia, zeby
znow bylo zero. Dosypuje cukru, odwazam ile trzeba, naciskam zero,
dosypuje owocow ile trzeba, naciskam zero itd, i w ten sposob moge
odwazyc kilka skladnikow w tym samym naczyniu, wykluczajac jednoczesnie
wage naczynia.
Jest ona firmy Cuisinart i odwaza zarowno w gramach jak i w uncjach.
Magdalena Bassett

1. Data: 2003-10-24 19:34:21

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lady Huncwot" <l...@W...autograf.pl> napisał w
wiadomości news:bnavrg$o7q$1@news.onet.pl...

> IMO takie wagi są bardzo nieprecyzyjne i niewygodne.
> Polecam małą okrągłą wagę kuchenną Philipsa z serii Cucina.

Dokladnie ta sama chcialam Ci polecic. Uzywam takij juz 5 lat, co jak na
wage elektroniczna jest bardzo dobrym wynikiem. Jest solidna, wygodna, ma
swietny design i obudowe ze stali szlachetnej, stojac na blacie dekoruje
kuchnie zamiast ja zagracac. Ma nosnosc do 5 kg. Przed nia mialam dwie wagi
Soehnle. Obie popsuly sie po ok. roku, byly plastikowe i takie jakies
delikatne jak zabaweczki. A Philips sobie dziala.

Agata Solon, naturalna

1. Data: 2003-10-24 19:36:33

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@o...com> napisał w wiadomości

> Jest ona firmy Cuisinart i odwaza zarowno w gramach jak i w uncjach.
> Magdalena Bassett

Moze byc problem z dostaniem jej w Polsce. Opisywany Philips ma te same
funkcje, wiec mysle ze jest porownywalny jakosciowo.

Agata Solon, naturalna

1. Data: 2003-10-28 12:38:11

Od: "Milena" <m...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze byc problem z dostaniem jej w Polsce. Opisywany Philips ma te same
> funkcje, wiec mysle ze jest porownywalny jakosciowo.
>
> Agata Solon, naturalna

Dzięki za rady, ale ten Philips jednak za drogi dla mnie. Pozdrawiam.

Milena

sałątki i ziemniaki były a może teraz topowe ciasta?
oplatki i cykata
Robot kuchenny
grzaniec - grzane wino (jak)
Temperatura piekarnika