jaka wiertarka do 150 zł?

1. Data: 2005-10-03 10:42:35

Temat: jaka wiertarka do 150 zł?
Od: "P" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Potrzebuję solidnej wiertarki, zwłaszcza do prac w betonie. Czy w tej cenie
znajdę coś rozsądnego? Wpadła mi w oko wiertarka einhell z serii ergotool
(czerwona). Co sądzicie?

Pozdrawiam
P.

2. Data: 2005-10-03 11:42:14

Temat: Re: [trochę OT] jaka wiertarka do 150 zł?
Od: "MarcinB" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "P" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> Potrzebuję solidnej wiertarki, zwłaszcza do prac w betonie.

Abstrahując od 150zł stwierdzam obiektywnie, że ŻADNA wiertarka nie nadaje
się do dłubania w porządnym betonie.
Do betonu, podobnie jak niektórych cegieł, czy kamienia nadaje się TYLKO
Młotek z prawdziwym udarem, a nie jakaś tania wiertareczka z "grzechotką" we
wrzecionie.

Moja praktyka, nawet z dobrymi wierterkami "wiodących" producentów pokazuje,
że udar w wiertarce działa dobrze tam, gdzie w zasadzie mogłoby go nia być.
Jeśli trafi się PRAWDZIWE wyzwanie, wiertarka z udarem jest tak samo
bezużyteczna, jak ta bez udaru.

Istnieje jedynie wąska grupa słabych betonów, gdzie "udar" wiertarkowy
rzeczywiście coś (chyba) daje, ale MŁOTEK zawsze będzie w tym materiale
lepszy.

Chyba, że za 150zł możesz kupić Młot pneumatyczny 950 W E - BH 950 przez
Ciebie podanego producenta i z przez Ciebie podanej serii - tego konkretnego
narzędzia nie znam i nie ustosunkowuję się co do jego jakości i solidności.
Sam mam GBH 2-24 DSR (inny producent) - dość drogi, ale w majsterkowaniu w
przegrodach budowlanych sprawdza się znakomicie, z całą pewnością o niebo
lepiej niż jakakolwiek wiertarka, którą miałem okazję trzymać w rękach (a
trochę tego było).

Pozdrawiam MarcinB

3. Data: 2005-10-03 14:01:44

Od: "musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> majsterkowaniu w przegrodach budowlanych sprawdza się znakomicie, z całą
> pewnością o niebo lepiej niż jakakolwiek wiertarka, którą miałem okazję

niestety swiete slowa :-(

Mialem super wiertarke udarowa Bosha 750W i robienie dziury w betonie to
byla meczarnia na 20-40minut w zaleznosci od fi.

Kupilem za 300zl uzywany mlot i trrrrach dziura jest zrobiona!

nie kupuj wiertarki

musta

Zablokowany Silnik w PS 663
Wietrzenie a kaloryfer
Developer AGROMAN - Warszawa, Os. Lewandów.
Wilgoć na ścianie
Halogenki w kuchni