Re: troche OT,reklamacja ciucha

From: medea <e...@p...fm>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: troche OT,reklamacja ciucha
Date: Thu, 02 Mar 2006 22:06:12 +0100

Marta Góra napisał(a):

> W takie sytuacji można sie chyba zwrócić do rzecznika ochrony praw
> konsumenta. Masz internet, poszukaj.
> Poza tym taki rzecznik jest nawet w Urzędzia Miasta gdzie mieszkam, a liczy
> sobie ono 20 tys mieszkańców z haczykiem. Na bank więc będzie też w Łodzi.

To niestety nie zawsze pomaga. Ja kiedyś kupiłam buty w sklepie Venezia
i też po trzech miesiącach pękła skóra na wysokości małego palca.
Reklamację odrzucili, zwróciłam się do rzecznika ochrony konsumenta przy
Izbie Handlowej (czy jakoś tak) i niestety ten nic nie pomógł. Mogłabym
się procesować, ale proces o 300zł to chyba byłoby lekkie przegięcie.
Wcześniej, w ciągu tych trzech miesięcy reklamowałam te same buty z
powodu odklejającej się podeszwy. Koszmar przeszłam z tymi butami,
chociaż bardzo mi się podobały. A dodam, że buty potrafię nosić latami i
nie zniszczyć, nawet fleków nie trzeba wymieniać. Zakupy w Venezia w
każdym razie odradzam, bardzo ładna tandeta IMO.

Pozdrawiam
Ewa