trochę ntg

1. Data: 2004-12-29 16:43:05

Temat: trochę ntg
Od: "Jolka" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Muszę kupić buty na Sylwestra i zastanawiam się jakie? Jak sądzicie czy ten
nowy fason z zaokrąglonymi palcami sie przyjmie czy wiosną nadal bedziemy
chodzić w "długich czubach"? :-)
Jola

1. Data: 2004-12-29 16:53:51

Temat: Re: trochę ntg
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Muszę kupić buty na Sylwestra i zastanawiam się jakie? Jak sądzicie czy
> ten
> nowy fason z zaokrąglonymi palcami sie przyjmie czy wiosną nadal bedziemy
> chodzić w "długich czubach"? :-)

kupowanie butów na dzien przed sylwestrem jest srednim pomysłam chyba ze
nigdy sie nie obtarłas.
ja mysle ze okrągłe czubki przyjma sie za 2 lata jak juz czubów nie ebdzie w
sklepach .niestety nasz rynek jest kosmzarny i albu czuby albo
okrągłe,zadnego wyboru.
p.

1. Data: 2004-12-29 17:13:57

Od: "Iza" <I...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ja mysle ze okrągłe czubki przyjma sie za 2 lata jak juz czubów nie ebdzie
> w sklepach .niestety nasz rynek jest kosmzarny i albu czuby albo

Zgadzam się z Tobą w 100% żadnego wyboru w fasonach butów.. :(

1. Data: 2004-12-29 18:18:39

Od: "KaRoLa" <c...@b...interia.ble.pl> szukaj wiadomości tego autora

aetam, nie zgadzam sie z Wami.
Trzeba umiec kupowac.
Ja polecam niemiecka firme Gabor :-)
wlasnie sobie kupilam super balerniki, z zielonego zamszu i brazowej skorki
z ladna kokardka :-)

A do tego wchodzi fason z takimi pol czubami - tzn wydluzony przod, ale nie
konczy sie szpicem ale okraglym noskiem. Widzialam z Brado.

Pozdrawiam
KK

1. Data: 2004-12-29 18:19:34

Od: "KaRoLa" <c...@b...interia.ble.pl> szukaj wiadomości tego autora

a w jakich czujesz sie najlepiej??

Tylko nie zapomnij o zapietkach oraz podkladlkach, bo nowe buty moga
obetrzec.

1. Data: 2004-12-29 18:55:20

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolka napisał/a w news:cqumrv$1ek$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Muszę kupić buty na Sylwestra i zastanawiam się jakie?

Wygodne.
Okrągły nos + rozsądny obcas = udana zabawa.

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

1. Data: 2004-12-29 20:27:24

Od: "DominikaNM" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana wrote:
> ja mysle ze okrągłe czubki przyjma sie za 2 lata jak juz czubów
> nie ebdzie w sklepach .

Nie żartuj! Ja już gonię resztkami butów sprzed wieków... Dwa lata jeszcze
mam boso chodzić? Mam nadzieję że szybciej się te okrągłe przyjmą... I może
nawet będą różne obcasy do nich....?

>niestety nasz rynek jest kosmzarny i albu
> czuby albo okrągłe,zadnego wyboru.

To fakt. Najpierw 5 lat kwadraty, potem 5 lat czuby... Jak w końcu przez
następne 5 lat będą same okrągłe, to kupie kilkadziesiąt par na zapas. Jak
wymyśla trójkątne za jakiś czas, albo rombowate, to może dotrwam z tym
zapasem do następnego rzutu okrągłych...
;)

--
Dominika Schimscheiner

1. Data: 2004-12-29 22:33:25

Od: Mo <l...@g...nie-smiec> szukaj wiadomości tego autora

Ktoś (DominikaNM, a któżby!) wyklepał:

> Nie żartuj! Ja już gonię resztkami butów sprzed wieków... Dwa lata jeszcze
> mam boso chodzić? Mam nadzieję że szybciej się te okrągłe przyjmą... I może
> nawet będą różne obcasy do nich....?

Rany, też się o to modlę! :-)

> To fakt. Najpierw 5 lat kwadraty, potem 5 lat czuby... Jak w końcu przez
> następne 5 lat będą same okrągłe, to kupie kilkadziesiąt par na zapas. Jak

O tym nie pomyślałam, ale to świetna myśl! :-)

> wymyśla trójkątne za jakiś czas, albo rombowate, to może dotrwam z tym
> zapasem do następnego rzutu okrągłych...
> ;)
ROTFL

Pozdrawiam
M.
--

Bywają takie chwile z życiu człowieka, kiedy żadne radio nie gra jego
ulubionej piosenki...

1. Data: 2004-12-29 22:49:20

Od: "Jolka" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wygodne.
> Okrągły nos + rozsądny obcas = udana zabawa.

Tak właśnie zrobię! Stokrotne dzieki wszystkim za porady i... życzę Wam
szampańskiej zabawy.
Jola

Pielęgnacja włosów kręconych
Talika