tropikalny balsam z masłem shea z Avon'u

1. Data: 2004-10-23 12:13:39

Temat: tropikalny balsam z masłem shea z Avon'u
Od: "Micha" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zachęcona pozytywnymi opiniami grupowiczek na temat Tropikalnego Scrub'u z
brązowym cukrem z Avon'u postanowiłam skorzystać z promocji i go kupić. Ale
nęci mnie jeszcze balsam z masłem shea z tej samej serii. Nie znalazłam w
archiwum informacji od Was na jego temat i dlatego zapytuję:
czy używałyście może tego cuda? jakie wrażenia? jakie ma właściwości (mam b.
suchą skórę) i jak z wydajnością?

Poradźcie proszę, bo nie chciałabym wywalić 30 zeta, żeby się rozczarować.

Micha

1. Data: 2004-10-23 15:52:00

Temat: Re: tropikalny balsam z masłem shea z Avon'u
Od: "gunia" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> suchą skórę) i jak z wydajnością?
>
> Poradźcie proszę, bo nie chciałabym wywalić 30 zeta, żeby się rozczarować.

Ja wczoraj kupiłam Tropikalny krem do rąk i jest bardzo wydajny, a zapach
boski?Nad balsamem tez mysle ale tez zastanawiam sie nad wydajnościa.Scrub
jest super tylko źle "wychodzi" z buteleczki.

1. Data: 2004-10-24 11:42:36

Od: "Joasia" <j...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Micha" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> suchą skórę) i jak z wydajnością?
>
> Poradźcie proszę, bo nie chciałabym wywalić 30 zeta, żeby się rozczarować.

Witam!
Ja polecam ten balsam :) Jest bardzo gęsty o konsystencji masła, super
nawilża i natłuszcza skórę. Również wygładza ją i zmiękcza. Tylko jest jedno
"ale" - nie wszystkim pasuje zapach, który jest słodki, waniliowy i dość
intensywny. Ja akurat uwielbiam ten zapach i balsam ten uważam za jeden z
najlepszych produktów Avon.
Pozdrawiam
Joasia

1. Data: 2004-10-24 12:31:23

Od: "Baby Doll" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> archiwum informacji od Was na jego temat i dlatego zapytuję:
> czy używałyście może tego cuda? jakie wrażenia? jakie ma właściwości (mam

Tez skusilam sie na ten balsam.
Przypadl mi do gustu. Ma fajna konsystencje, ale:

1. Długo sie wchłania
2. Ma zbyt intensywny zapach- perufmy po nim sa niepotrzebne( dla niekotrych
to + ,dla mnie to - )
3. Jest niewydajny, mam go 2 tygodnie i juz mi sie kończy ;(

1. Data: 2004-10-24 18:47:57

Od: "Marta" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Micha <m...@w...pl> napisał(a):

> [...]
>
> Micha
> Ja osobiscie uzywam calej serii z maslem shea i z kazdego produktu jestem
zadowolona.zapach maja cudowny i kosmetyki sa wydajne

1. Data: 2004-10-29 15:00:29

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Micha napisał/a w news:cldhtk$ljq$1@news.dialog.net.pl:

> nęci mnie jeszcze balsam z masłem shea z tej samej serii.

Balsamu nie miałam, miałam za to krem do rąk. Pachniał bardzo
intensywnie palonym cukrem. Nawilżał średnio, za to ładnie
natłuszczał suchą skórę. Wydajny.

mips

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

Podkład w płynie
ciemniejący podkład
Ile to kosztuje??
Pekajace naczynka na udach