trudny wybor

1. Data: 2001-06-18 20:35:42

Temat: trudny wybor
Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Droga Kasiu!
Kiedys bylam w podobnej sytuacji,twoja kolezanka ma trudny orzech do zgryzienia,
ale rozwiazanie jest proste.
powiedziala bym jej zeby zostala z romantykiem .
Tacy mezczyzni sa zazwyczaj czuli i delikatni wiedza czego oczekuja od zycia.
Co do kulyurysty to faceci takiego pokroju sa zafascynowani swoja osoba,czesto
zdarza sie tak, ze nie przywiazuja dluzszej uwagi jednej osobie zawsze daza
do czegos nowego lepszego.
Najlepszym partnerem jest zawsze ten ,ktory poswieca duzo uwagi drugiej osobie,
a nie samemu sobie.Wiec badz z tym ktoremu na tobie zalezy,a nie z tym
ktory widuje cie z doskoku bo akurat w danym momencie ma na to ochote.

1. Data: 2001-06-18 21:38:49

Temat: Re: trudny wybor
Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Jun 2001 k...@p...onet.pl wrote:

> Najlepszym partnerem jest zawsze ten ,ktory poswieca duzo uwagi
> drugiej osobie,

A jeśli wspomniana koleżanka też jest egoistką i woli samolubnego
kulturystę? Łatwo jest dokonać wyboru kierując się _swoimi_ wartościami.

--
GSN

1. Data: 2001-06-19 06:41:13

Od: "kohol" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napi
sał:4...@n...onet.pl...
> [...]
> a nie samemu sobie.Wiec badz z tym ktoremu na tobie zalezy,a nie z tym
> ktory widuje cie z doskoku bo akurat w danym momencie ma na to ochote.

Nie wiem, jak dopowiedzialas sobie, ze Kulturysta to egoista, ktory nie wie,
czego od zycia oczekuje; poza tym wydaje mi sie, ze kazdy dazy do czegos lep
szego, wiec dlaczego mielibysmy go za to pietnowac? I skad wiadomo, ze to Ro
mantyk nie traktuje jej "z doskoku" (znam takich - kwiaty, swiece, w sumie p
o to, by "ponapawac sie" wlasna glebia)?

* * * * * * * * * * *
Choose your future.
Choose life.
* * * * * * * * * *

1. Data: 2001-06-19 08:32:11

Od: "Robert A." <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

(znam takich - kwiaty, swiece, w sumie p
> o to, by "ponapawac sie" wlasna glebia)?

możesz uściślić czy ostatni wyraz to głębia, gęba czy może gleba, jest to o
tyle istotne, że diametralnie zmienia treść twojej wypowiedzi,
pozdrawiam
ra

1. Data: 2001-06-19 09:33:54

Od: "kohol" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Robert A. <x...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9gn2ie$bfe$...@s...icm.edu.pl...

> (znam takich - kwiaty, swiece, w sumie p
> >
> możesz uściślić czy ostatni wyraz to głębia, gęba czy może gleba, jest to
> tyle istotne, że diametralnie zmienia treść twojej wypowiedzi,
> pozdrawiam

Heja,
Staram sie nie robic literowek, ja tylko polskich literek nie pisze
(kto, co) glebia, geba, gleba
(kim, czym) glebia, geba, gleba
: )
Wynika, ze chyba jednak o glebie mi chodzilo : )

* * * * * * * * * * *
Choose your future.
Choose life.
* * * * * * * * * *

1. Data: 2001-06-19 16:29:26

Od: "Tomek Wilicki" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> a nie samemu sobie.Wiec badz z tym ktoremu na tobie zalezy,a nie z tym
> ktory widuje cie z doskoku bo akurat w danym momencie ma na to ochote.

Sorry, Kaśka nie zobaczyła tego postu - akurat nie zauważyłem....No, jest
jeden problem - osobiscie nie uważam, że akurat romantycy bywają czuli, a
kulturyści samozarozumiali - w końcu ten romantyk może być zakompleksionym
chłopcem, który tak naprawdę nienawidzi tych silniejszych od niego facetów -
wewnętrzna zgnilizna, zaś człek od kultury fizycznej może okazać się osobą z
doskonale ukształtowanym charakterem, tyle że nie zorientowanym na sferę
werbalną.

Choć jedna osoba zaprzeczy, że w naturze mężczyzny leży chęć bycia silnym
fizycznie? Czy w ogóle dominacji? Nie, to jest instynk, i jak każdy
instynkt, powstrzymywany rodzi zboczenia. Wystarczy wspomnieć, co wyprawiają
mnisi żyjący w odosobnionym celibacie na widok kobiety.......

Tomek

1. Data: 2001-06-20 07:33:19

Od: "/\\/\\arek" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek Wilicki <t...@w...pl> wrote in message news:3b2fd9c5$1@news.vogel.pl...
> Wystarczy wspomnieć, co wyprawiają
> mnisi żyjący w odosobnionym celibacie na widok kobiety.......

"Wroc do nas Michelle" , "Moj dom jest Twoim domem" , "Celibat jest do dupy" (Hot
Shots! cz.2)

/\/\arek

1. Data: 2001-06-26 13:19:08

Od: "Robert A." <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Heja,
> Staram sie nie robic literowek, ja tylko polskich literek nie pisze
> (kto, co) glebia, geba, gleba
> (kim, czym) glebia, geba, gleba
> : )
> Wynika, ze chyba jednak o glebie mi chodzilo : )
>
> Pozdrawiam
> --
> * * * * * * * * * * *
> Choose your future.
> Choose life.

dobrze jest mieć własną glebę, zawsze można coś na niej posadzić .....
i patrzeć jak rośnie,
ra

psycholog
another borring psycho