trzylatka i cienie pod oczami

1. Data: 2004-11-25 08:41:12

Temat: trzylatka i cienie pod oczami
Od: "bruxa" <b...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

moja corka (3 lata) ma cienie pod oczami, dosyc czesto rano zaraz po
obudzeniu sie ma tez lekko podpuchniete oczy, w ciagu dnia to znika, ale
cienie ma przez caly czas. Przez jakis czas borykalismy sie z zaparciami, w
tej chwili sytuacja jest taka, ze wyrabiamy nawyk codziennej kupki ( i kupka
codziennie jest, tyle ze dosyc zbita), poza tym mam nadzieje na nic nie
choruje. Martwia mnie te cienie. Boje sie , ze to moze byc cos niefajnego,
bo nie spotkalam dziecka z cieniami pod oczami. Mloda sypia okolo 12 godzin
dziennie, je warzywa, owoce( chociaz nie lubi), mieso. Wazy 11,7 kg przy
wzroscie 92 cm- zawsze byla bardzo drobna, ostatnia morfologia z marca-
wszystkie parametry byly w normie. Wybieramy sie na kontrolne badania krwi
poradzcie prosze jakie parametry dodatkowo zbadac, zwykle robimy tylko mocz
i morfologie ( a wlasciwie co chciec zeby pediatra zaznaczyla na
skierowaniu).
pozdrawiam
ewa

2. Data: 2004-11-25 08:52:33

Temat: Re: trzylatka i cienie pod oczami
Od: "MM" <k...@w...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Najprawdopodobniej jest alergikiem, w rozmazie morfologicznym będzie
można odczytać.

3. Data: 2004-11-25 09:24:20

Od: "bruxa" <b...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MM" <k...@w...mm.pl> napisał w wiadomości
> Najprawdopodobniej jest alergikiem, w rozmazie morfologicznym będzie
> można odczytać.

Ewelina miala robiony taki panel alergenow pokarmowych z krwi, wyszlo jej
"sladowe" na migdaly i tyle, robilismy to jak miala z 1,5 roku przy okazji
diagnozowania zaparc. ale faktycznie ma szorstka skore na nogach (tak
delikatnie szorstka) i male pojedyncze krosteczki na buzi- lekarka kiedys
powiedziala ze skoro z panela nic nie wyszlo to pewnie jest jakas glupotka
malenka. Moze sie to powiekszylo? a moze cos wziewniego (moze juz miec al
wziewna?)
Najwazniejsze pytanie- co w rozmazie mi powie ze to sprawy alergiczne? ja
wole byc przygotowana troszke zeby pozniej wiedziec czego chciec od pediatry

ewa

4. Data: 2004-11-25 10:15:59

Od: "Monika" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

856
ps. alergię dobrze leczy homeopatia

5. Data: 2004-11-25 10:59:08

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

co4bcv$pjf$...@i...gazeta.pl,
Monika <m...@g...pl>:

> ps. alergię dobrze leczy homeopatia

Jakas podstawa tego twiedzenia?

--
Robert

6. Data: 2004-11-25 11:00:51

Od: "MM" <k...@w...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
pediatry

> ewa
>
> Z mojej wiedzy wynika, że może być wziewna, u mojego syna nasila się
w zimie, nie robiłam testów bo kurzu się nie da pozbyć. Jeśli chodzi o
rozmaz to pediatra zauważy zachwianie równowagi między zasadochłonnymi
i kwasochłonnymi.

7. Data: 2004-11-25 11:33:54

Od: "Monika" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

doświadczenie z własnym dzieckiem

8. Data: 2004-11-25 17:44:24

Od: "bruxa" <b...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

dziekuje wszystkim za porady
na rzie zaliczylysmy pediatre i odrobaczenie ( na wszelki wypadek) a jak to
nie zadziala po morfoligii bedziemy szukac alergii
pozdrawiam ewa

9. Data: 2004-12-04 17:57:50

Od: "Robert" <r...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> doświadczenie z własnym dzieckiem

Troche mala liczebnosc proby. Ale sprobuj to gdzies opublikowac.

Robert Milewski

PS. Prowadzisz doswiadczenia na wlasnym dziecku? (BP NMSP)

10. Data: 2004-12-05 15:33:10

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 4 Dec 2004 18:57:50 +0100, Robert wrote:

> Troche mala liczebnosc proby. Ale sprobuj to gdzies opublikowac.

Nie dość, że liczebność grupy mała, to nawet grupy kontrolnej nie ma. No
i badanie otwarte. Raczej nigdzie nie opublikuje:)

> PS. Prowadzisz doswiadczenia na wlasnym dziecku? (BP NMSP)

:)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

Depakine Chrono a migrena
Wirus HIV
czy zwykla osoba moze zrobic kurs na ratownika
Lęk
OB