Re: tuje w zimie

From: l...@y...com (ogrodniczka)
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: tuje w zimie
Date: 11 Oct 2001 23:10:26 -0700

"ada" <a...@g...pl> wrote in message news:<9q16rs$l5e$1@info.cyf-kr.edu.pl>...
> Witam i bardzo proszę o pomoc!!
> Mam cztery wysokie tuje w dużych doniczkach, stoją przed domem.
> Boję się zimy.
> Jak je przechować aby korzenie nieprzemarzły?
> Ada

Ada mysle, ze jest na to rada ( och!nie wiedzialam, ze poeta ze mnie
hihi!).
Nie mam pojecia jak duze masz te doniczki. Jesli mozesz je przesunac
gdzies
w mniej widoczne miejsce, prosta rada - uzyj jakis karton lub inny
wiekszy od donicy pojemnik w ktory te donice wlozysz (wieksza donica
np) i przestrzen dookola donicy wypelnij czyms, by zrobic cos w stylu
termosu. Moze to byc makulatura lub cokolwiek innego, aby mroz nie
dobral sie bezposrednio do dajacej nikla ochlone donicy w ktorej
rosnie tuja i zniszczyl korzenie.

Opatul te donice tak...jak mama opatula szalikiem szyje dziecka w
zimie:))
Jesli nie mozesz tego przesunac w miejsce mniej widoczne, karton lub
inny wiekszy pojemnik w ktorym umiescisz te donice....owin czyms
bardziej atrakcyjnym...moze jakies galezie swierku......itd.. :-)))
Powodzenia :))))

Serdecznie pozdrawiam :-)))

Lidka - ogrodniczka