Re: tusz śliwkowy czy jakiś inny

From: Carrie <carrie.mn@!gmail.com!>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: tusz śliwkowy czy jakiś inny
Date: Mon, 5 Mar 2007 23:58:24 +0100

W dniu Mon, 5 Mar 2007 23:01:24 +0100, sq4ty wydukał(a) nieśmiało, a
wszystkim się zdawało, że to echo grało:

> Dziewczyny! Byłam dziś w Douglasie i nie znalazłam _ani jednego_ śliwkowego
> tuszu! Znalazłam tylko czarne, brązowe i niebieskie. Śliwkowych niet,
> żadnych. Pozostaje mi się przejść do mniejszych sklepów, ale tam to mam
> wątpliwości co do świeżości tuszu, ale przynajmniej się zorientuję. Zła
> jestem.

Kiedyś Bielenda wypuściła na rynek tusze m.in. fioletowe i zielone. To
właśnie te, których koloru nie widziałam na moich rzęsach ;) Od dawna
jednak nie widziałam ich w sprzedaży... Prawdę mówiąc, z ostatnich
wycieczek do drogerii też sobie nie przypominam, żebym widziała inne
kolory, niż napisałaś. Ale przy okazji się porozglądam, może coś
wpadnie w oko.
A tymczasem fiolety:
http://allegro.pl/item168840216_kolorowe_tusze_do_rz
es_dla_alergikow_.html
http://allegro.pl/item171461999_tusz_do_rzes_nao_usa
_orginal_fiolet_wrzos_nowa.html
http://allegro.pl/item172166486_okazja_mascara_tusz_
do_rzes_loreal_panoramic_curl.html
http://allegro.pl/item172122253_lancome_magicils_tus
z_do_rzes_violet_6g.html

I śliwki:
http://allegro.pl/item172121721_lancome_l_extreme_wy
dluzajacy_tusz_do_rzes_fiolet.html
http://allegro.pl/item172744394_lancome_hypnos_ice_p
lum_mascara_100_original.html
http://allegro.pl/item172744380_lancome_l_extreme_wp
_brown_mascara_tusz.html
http://allegro.pl/item172399135_loreal_panoramic_cur
l_tusz_oryginal_sliwka_szafir.html
[tadaaa! ;)]

Nie wiem, jaki gatunek śliwek masz na myśli - jeśli mirabelki, to
trzeba wyszukiwać według innego koloru ;)

Pozdrawiam, Carrie