Re: tuszujacy fluid

1. Data: 2003-10-10 22:32:23

Temat: Re: tuszujacy fluid
Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Cecylia Słupianek" <c...@x...wp.pl> napisal w
wiadomosci news:bm76ro$if1$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Czy znacie takowy, ktory naprawde kryje niedoskonalosci cery a zarazem
> nie zapycha porow???
>
> Probowalam juz kilku, albo nawet - nastu, ale nie znalazlam
idealnego -
> czasami jak znajde mocno tuszujacy, to po nalozeniu wygladam jak w
masce...

To wez z perfumerii jeszcze próbki Revlon colorstay, H.Rubinstein
Spectacular i z apteki Unifiance La Roche Possay. Wszystkie sa w róznym
stopniu kryjace - jedne bardzo mocno inne po prostu kryjace:-). Revlon
ma forme plynnego fluidu, trzeba go szybko nalozyc i ma dzialanie
liftujace. Spectacular ma bogata konsystencje, wiec latwiej sie go
naklada, ladnie stapia sie ze skóra ale musisz sprawdzic czy takie
krycie bedzie dla Ciebie wystarczajace. Unifiance jest podkladem do cery
z wiekszymi problemami (wypryski, przebarwienia), trzeba go nakladac
bardzo oszczednie zeby byl niewidoczny na twarzy ale nie zatyka porów
(to podklad do cery tradzikowej). Podobno dobre sa tez podklady Avene.
Jesli musisz ukryc bardzo duzo to mozna kupic specjalistyczne
podklady-korektory Coverderm - sa wodoodporne ale nie wiem jak wygladaja
na skórze bo ich nie testowalam
--
DominikaNM

FAQ grupy pl.rec.uroda - http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Moje makijaze - www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02

2. Data: 2003-10-11 14:57:03

Od: "Sana/Anna" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> z wiekszymi problemami (wypryski, przebarwienia), trzeba go nakladac
> bardzo oszczednie zeby byl niewidoczny na twarzy ale nie zatyka porów

No i teraz mam pytanie - czy to tylko mi się wydaje, że nowy Unifiance (ten
z kolorami ponumerowanymi 21,23 itd.) jest o wiele słabiej kryjący, niż ten
z 11, 13 itd?? Mam go teraz, buzia jest po nim miła w dotyku, ale podkład
już tak nie tuszuje niedoskonałości na buzi...
Ktoś jeszcze odczuł zmianę?

Sana

--
Dwa półgłówki nie tworzą jednej głowy (prof. T. Kotarbiński)
GG #371734

3. Data: 2003-10-11 15:57:08

Od: "Misia" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sana/Anna" <a...@W...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> z 11, 13 itd?? Mam go teraz, buzia jest po nim miła w dotyku, ale podkład
> już tak nie tuszuje niedoskonałości na buzi...

Rzeczywiscie fluid Unifiance slabiej kryje przebarwienia itp., ale tez
producent w ulotkach podkresla, ze ma jedynie optycznie ukryc drobne
niedoskonalosci - rozszerzone pory, nierownosci, drobne zmarszczki. Do cer z
przebarwieniami nadal proponuja podklad silniej kryjacy, w bialej tubce.
Nie mialam go, ale mam nadzieje, ze to "stary" Unifiance, tyle ze ulepszony
technologia cienkiej warstwy. Bardzo mi sie w nowych fluidach bowiem
spodobalo, ze sie ladnie stapiaja ze skora i wlasciwie ich nie widac, a
jednak cera gladsza. Jesli do tego efektu doszloby jeszcze lepsze ukrywanie
przebarwien, to bylby to prawie ideal (prawie, bo filtr mi sie jeszcze marzy
w podkladzie - taki kolo 15, a moze ktos zna taki podklad nadajacy sie dla
cery tlustej i alergicznej? :)
Pozdrawiam
Misia

4. Data: 2003-10-12 10:19:18

Od: "Sana/Anna" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
marzy
> w podkladzie - taki kolo 15, a moze ktos zna taki podklad nadajacy sie dla

Mam podobny problem i sposób na niego. Tyle, że moja cera jest mieszana, a
nie tłusta. Ale do rzeczy. Używam Facefinity MF. Ma filtr SPF 15, bardzo
dobrze kryje przebarwienia (a nawet krostki i małe strupki, jak go nałożyć
miejscowo po posmarowaniu twarzy) i nie robi "maski" na buzi. Ma ładne
kolorki (np. bardzo jasny 02 ivory) i dość długo się trzyma. Polecam. Cena -
koło 60 pln. A, jeszcze jedno. Cerę mam alergiczną, podkład stosuję
codziennie, w tym również na powieki - i żadnego uczulenia nie odnotowałam.

pozdrawiam,
Sana

5. Data: 2003-10-16 12:09:37

Od: "Misia" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> koło 60 pln. A, jeszcze jedno. Cerę mam alergiczną, podkład stosuję
> codziennie, w tym również na powieki - i żadnego uczulenia nie

Sprobuje, moze to wreszcie to :))
Pozdrawiam
Misia

6. Data: 2003-10-16 21:38:39

Od: "Sana/Anna" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sprobuje, moze to wreszcie to :))

Mogę jedynie trzymać kciuki i mieć nadzieję, że nie zwrócisz się do mnie z
reklamacją :P

Sana
--
Dwa półgłówki nie tworzą jednej głowy (prof. T. Kotarbiński)
GG #371734

Re: tuszujacy fluid
kettlebells
wyrywanie brwi