Re: vichy i zmarczki mimiczne

1. Data: 2004-05-29 20:20:39

Temat: Re: vichy i zmarczki mimiczne
Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cecylia Słupianek wrote:
> Witam,
>
> czy moze uzywalyscie kremu "myokine" vichy (tak sie chyba nazywa?) i
> czy rzeczywiscie redukuje chociaz w minimalnym stopniu zmarszczki
> mimiczne?
>
> A moze sa tansze kremy, ktore pomagaja lekko wygladzic te bruzdziki,
> ktore narobily mi sie wokol oczu i buzi...

Ja mam wrażenie że ten krem to ładnie opakowane placebo... Drugiego na
pewno nie kupię. A tak w ogóle to nie bardzo wierzę że te kremy "botox
like" działają. Wydaje mi się że jedyne co można zrobić bezpiecznie to
rzucić palenie (jeśli trzeba), nie wystawiać się na słońce (ew. używać
na dzień filtra najmniej 15, przy ostrym słońcu 30), dużo pić wody
niegazowanej i od zewnątrz nawilżać (chyba nie bardzo ma znaczenie
czym), lub mniej bezpiecznie - zafundować sobie laser, wstrzyknąć
botulinę, kolagen albo inny specyfik. Ja co prawda pomimo braku wiary
zafundowałam sobie wczoraj krem nu skin na zmarszczki ale mam wrażenie
że bardziej mi to poprawi nastrój niż coś zlikwiduje na twarzy...:-)
--

Dominika Schimscheiner

FAQ grupy pl.rec.uroda - http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Moje makijaże - www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02

2. Data: 2004-05-31 14:24:45

Od: "justa" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

DominikaNM <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> napisał(a):
> zafundowałam sobie wczoraj krem nu skin na zmarszczki

a który dokładnie kupiłaś? True Face Line Corrector Peptide Refining Gel? (o
rrrany, co za nazwa??? ;) przyjemny w stosowaniu? napisz za jakiś czas, jakie
efekty, czy rzeczywiście widać redukcję zmarszczek. i gdzie go kupiłaś?

3. Data: 2004-05-31 17:29:56

Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

justa wrote:
> [...]
> Gel? (o rrrany, co za nazwa??? ;) przyjemny w stosowaniu? napisz za
> jakiś czas, jakie efekty, czy rzeczywiście widać redukcję zmarszczek.

Tak, właśnie ten kupiłam:-) Używam go dwa dni ale za 6 tygodni mogę
opowiedzieć o efektach. Faktycznie konsystencja żelowata (choć nie jest
to typowy żel, raczej bardziej jak wodnisty fluid), na pewno nie da się
tego stosować samodzielnie. Nakładam go po zmyciu makijażu, czekam aż
się wchłonie (kilka sekund) i nakładam krem (ten co zwykle więc zauważę
czy żel działa).
Ja go kupiłam na spotkaniu informacyjnym połączonym z promocją ich
kosmetyków ale mają hurtownie w 7 punktach Polski. Na pewno w Warszawie
a w Krakowie w DH Herbewo. Pewnie wszystkie adresy są na ich stronie.
Ponadto chyba prowadzą sprzedaż przez Internet...
Przekonali mnie jednym zdaniem - po co używać kosmetyków z kompleksem
pseudo botoksowym na całą twarz, skoro zmarszczki mimiczne powstają
tylko w niektórych miejscach? Żel stosuje się miejscowo.

--

Dominika Schimscheiner

FAQ grupy pl.rec.uroda - http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Moje makijaże - www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02