Re: vichy i zmarczki mimiczne

1. Data: 2004-05-31 19:47:41

Temat: Re: vichy i zmarczki mimiczne
Od: "Hafsa" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cecylia Słupianek" <c...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
news:c99jjf$18c$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam,
>
> czy moze uzywalyscie kremu "myokine" vichy (tak sie chyba nazywa?) i czy
> rzeczywiscie redukuje chociaz w minimalnym stopniu zmarszczki mimiczne?

Koncze wlasnie sloiczek. Nie kupie drugiego.

> A moze sa tansze kremy, ktore pomagaja lekko wygladzic te bruzdziki, ktore
> narobily mi sie wokol oczu i buzi...

Dla mnie lepszy byl z serii AA, nazwy nie pomne, bo opakowanko wyrzucilam,
lepiej sie wchlanial i lepiej dzialal, no i polowe tanszy...

> Stara sie chyba juz robie, buuuuuuuuu:-))

Nie placz, bo wieksze zmarszczki bedziesz miala :-)))
Pozdrawiam Hafsa

--
moj adres:hafsa[małpa]poczta.onet.pl
strona domowa: www.hafsa.republika.pl