tv w łazience?

11. Data: 2009-09-18 14:03:46

Temat: Re: tv w łazience?
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cz eeee muu, mninie tłoooo nie dziwiiwiwiwiwi???

12. Data: 2009-09-18 14:40:18

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
pselek.net
*Kapsel* napisał(-a):

> No nie wiem... telewizja to mnie bardziej wkurza niż relaksuje,
> wiadomości, pseudorozrywkowe mózgojeby, reklamy reklamy reklamy...

Oferta programów jest tak szeroka, że przy odrobinie dobrej woli można
coś znaleźć

--
Big Jack
////// GG: 660675

13. Data: 2009-09-18 15:39:06

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oferta programów jest tak szeroka, że przy odrobinie dobrej woli można coś
> znaleźć

Nie przy odrobinie dobrej woli tylko przy obniżeniu standardów oczekiwań.
Jak dla mnie to istnieją praktycznie tylko kanały typu Discovery Channel i
podobne, reszta jest mało strawna.
A już żebym miał biegać z telewizorem do łazienki to jak dla mnie zboczenie.
Ale to jak dla mnie. Nawet technologie typu multiroom mi się nie podobają, a
jak zobaczyłem telewizor ukryty za lustrem w łazience to już wymiękłem. No
ale jak ktoś się naoglądał amerykańskich programów o domach sławnych ludzi
to także chce mieć jakąć namiastkę u siebie.

14. Data: 2009-09-18 18:09:26

Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 18 Sep 2009 17:39:06 +0200, Boombastic napisał(a):

> [...]
> ale jak ktoś się naoglądał amerykańskich programów o domach sławnych ludzi
> to także chce mieć jakąć namiastkę u siebie.

Dobrze powiedziane. Zamiast gapić się w telewizor wolę coś poczytać. Prawdę
mówiąc, TV zeszła na dno - nawet programy popularnonaukowe z trudem dają
się oglądać - są żałośnie powierzchowne, źle tłumaczone i wkurzająco
przerywane reklamami i zajawkami. Reszta to straszny crap - prócz sportu i
kanałów filmowych (o ile dają dobry film ofkoz). Ciężko to wytrzymać.

T.

15. Data: 2009-09-18 18:10:57

Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 18 Sep 2009 10:14:09 +0200, Boombastic napisał(a):

> Moja klientka zamontowała sobie tv zintegrowane z lustrem.

... i jak widzi Dodę, to dostaje orgazmu "ach jakam piękna", a jak Olejnik,
to zawału "Aaaargh!!!...."

T.

16. Data: 2009-09-18 18:29:52

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> napisał w wiadomości

> ... i jak widzi Dodę, to dostaje orgazmu "ach jakam piękna", a jak
> Olejnik,
> to zawału "Aaaargh!!!...."

Jakbyś ją zobaczył to byś sie nie dziwił. Babka na oko wyglądała jak bardzo
dobrze zrobiona czterdziestka, a okazało się, że nie ma trzydziestki. Za to
ma specyficzny gust i twarz jakby po ataku szalonego hirurga z botoksem. Ale
takie wynalazki jarają takich ludzi, łącznie z okapem w kształcie discokuli
z kryształkami koniecznie od Svarovskiego.

17. Data: 2009-09-18 18:37:20

Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Sep 2009 20:17:11 +0200, yapann napisał(a):

> czy da się zrobić tv w łazience? nie musi być hifi, tak tylko żeby nie
> marnować czasu w kąpieli :p

Da się.

--
___________ (R)
_______/ /_ GG: 3524356

18. Data: 2009-09-18 23:36:41

Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przerywane reklamami i zajawkami. Reszta to straszny crap - prócz sportu i
> kanałów filmowych (o ile dają dobry film ofkoz). Ciężko to wytrzymać.

to prawda
post rozpoczeła osoba w ogóle nie oglądająca TV
jednak mając to narzedzie diabła w łazience pooglądąłabym programy kulinarne
i coś potem upichciła na nową modłę :p

przyszedł taki moment, ze w kąpieli pracuję (myślę o pracy / rozwiązuję
zadania..) - więc ogłupiacz może spełnić funkcję

19. Data: 2009-09-18 23:37:55

Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kilka razy w zyciu szedłem do łazienki z przenośnym telewizorkiem,
nie chcę popełnić samobójstwa :p

20. Data: 2009-09-19 21:40:11

Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Że jakiś mecz można oglądać w wannie?