twardosc wody - testy w ulotkach

11. Data: 2005-07-06 19:32:46

Temat: Re: twardosc wody - testy w ulotkach
Od: "salamon" <s...@b...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Mnie w Bydgoszczy weyszły 2 kwadraty - średnio twarda znaczy się :-)
pozdr
SALAMON

12. Data: 2005-07-07 10:38:57

Od: Koala <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

salamon wrote:

> Mnie w Bydgoszczy weysz?y 2 kwadraty - ?rednio twarda znaczy si? :-)
> pozdr
> SALAMON

A mi w Gdańsku wyszla baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardzo twarda...:(
E.

13. Data: 2005-07-07 15:45:46

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kanta wrote:

> ja się zastanawiam nad czymś innym. niektóre proszki maja w sobie jakiś
> środek przeciw kamieniowi (przynajmniej tak na opakowaniu jest
> napisane/narysowane), czy to wystarczy czy trzeba ten calgon(bo to o to
> chodziło prawda :D) jeszcze dodatkowo sypać?

Ja nie sypię. Policzyłam, że taniej mi wyjdzie wymienić pralkę, "bo nie
używała pani calgonu";-). Wodę mam twardą jak jasna ..., pralka od 8 lat
pracuje co najmniej raz dziennie, na grzałkach i bębnie osadu nie widać,
siadła tylko pompka wywalająca wodę, ale i tak IMHO opłacało się nie używać
Calgonu ;-)
Justyna

14. Data: 2005-07-07 19:49:45

Od: "salamon" <s...@b...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> A mi w Gdańsku wyszla baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardzo twarda...:(
> E.
Może z morza czerpiesz? ;-))
pozdr
SALAMON

15. Data: 2005-07-10 11:35:35

Od: "giga" <t...@v...arg.cy> szukaj wiadomości tego autora

> A mi w Gdańsku wyszla baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardzo twarda...:(

No patrz, a mi w Gdansku wyszla srednio twarda :)

--
giga

16. Data: 2005-07-11 08:05:19

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No patrz, a mi w Gdansku wyszla srednio twarda :)

Ja równiez dostałam do skrzynki tester twardości wody i z ciekawością go
użyłam. Pojawił mi się jeden różowy kwadracik, więc woda w okolicach
miękkiej. Co by się zgadzało mniej więcej z danymi z wodociągów (8 stopień
twardości wody).

Kasia

17. Data: 2005-07-17 17:04:11

Od: marco <m...@a...pln> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Seneczko napisał(a):

> Puławy :-))))
> wode mamy z glebinowek
>
> Pozdrawiam Andrzej

A jaką macie benzynę (szczególnie z uwzględnieniem stosowania w
silnikach Rovera)? ;))))

Pozdrawiam,
Marco

18. Data: 2005-07-19 12:50:04

Od: Andrzej Seneczko <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

marco napisał(a):

> A jaką macie benzynę (szczególnie z uwzględnieniem stosowania w
> silnikach Rovera)? ;))))

ano moj przepala wszystko :-)))))), widze ze te same zainteresowania
:-), ale jakos sygnaturek brakuje :-)

Pozdrawiam Andrzej

Zakup mieszkania,wymeldowanie, a zapis notarialny.
archiwalne numery
Ile za sprzątnie mieszkania?
Remont
Podwyżki cen mieszkań w Warszawie.