tydzien po zaplodnieniu

11. Data: 2002-09-25 19:26:41

Temat: Re: tydzien po zaplodnieniu
Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PEPER REDHUNTER" <peper.se@(NOSPAM)interia.pl>

> Jest jedna 100% dzialajaca metoda ale niestety troszke trwa - po prostu
> niech urodzi dzidzie :D

Ale przyznaj kochanie, ze fajniutko się czeka na to urodzenie dzidzi:-)))))
A z punktu widzenia kobiety - strasznie fajniutko byc w ciązy:-))) Chcę
wiecej :P

HaNkA PePeRa

12. Data: 2002-09-25 19:28:48

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WALDIM" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

> ona teraz powinna brac tabletki "na glowe"...
> ona juz "jest"w ciazy i nic tego nie zmieni...
> nawet 3 kolejne miesiaczki i wyniki testow...

Hehe:-) Znasz powiedzenie, ze jak Bog dopuści to i z kija wypusci?:-))) Jak
"jest" w ciązy to się nie śmiej bo jeszcze poprosi Cię żebyś poprowadził tę
"ciąże":-))))))))

HaNkA

13. Data: 2002-09-26 06:41:35

Od: "PeSz" <p...@u...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dodam ze kobieta caly czas zazywala i zazywa pigulki antykoncepcyjne

a tak z ciekawosci: jakie to byly tabletki ???

Pozdr.
P.Sz

14. Data: 2002-09-26 12:55:52

Od: "Anna G." <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mateusz Dr praca" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> Co moze zrobic kobieta, ktora jest pewna iz doszlo do zaplodnienia, ale
> minelo od niego ok. 7 - 10 dni.
> Czy w gre wchodza jeszcze metody farmaceutyczne ? (hormonalne).
A jak maja działać te metody?
tak nie do końca jestem pewna czy dobrze zrozumiałam treść. Po co jej te
metody? Co ona chce zrobić? Cofnąć czas czy tylko się upewnić(a tak swoja
drogą to na jakiej podstawie jest "pewna")?
...ech... Przeczytam jeszcze kilka razy :)
pozdrawiam
Anka

15. Data: 2002-09-27 10:18:09

Od: "Maciej Jędrzejko \(Banana Boat\)" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Test ciążowy oparty na wykrywaniu HCG (gonadotropina kosmówkowa) jest bardzo
czuły i swoisty - powinien wykrywać zapłodnienie już od 7-8 dnia po
zapłodnieniu. Oczywiscie im póxniej tym wieksze stężenie hormonu we krwi i
tym większa pewność. Ale jesli wynik jest dodatni to nie ma sie nad czym
zastanawiać (poza prawidłową lokalizacją jaja w macicy) test kosztuje
poniżej 20 zł.

Niech nie zażywa żadnych tabletek, bo ciazy nie usunie a może płodowi
zaszkodzić.

Pozdrawiam
Maciek

16. Data: 2002-09-29 17:08:43

Od: "Elvira" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mateusz Dr praca wrote:
> [...]
> Czy w gre wchodza jeszcze metody farmaceutyczne ? (hormonalne).
> Dodam ze kobieta caly czas zazywala i zazywa pigulki antykoncepcyjne

A skąd ma tę pewność?

--
pozdrawiam,
Elvira

17. Data: 2002-09-29 22:44:55

Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy w gre wchodza jeszcze metody farmaceutyczne ? (hormonalne).
> Dodam ze kobieta caly czas zazywala i zazywa pigulki antykoncepcyjne

Moze to nie ciaza tylko klimakterium...
ret

18. Data: 2002-10-01 08:53:25

Temat: Odp: tydzien po zaplodnieniu
Od: "Mateusz Dr" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki za udzial w watku (z dosc niefortunnym jednak i nieprecyzyjnym
pytanie..). Sytuacja pomyslnie
rozwiazana.

pozdrawiam
mr