Re: tylko tego już się nie cofnie...

1. Data: 2016-02-12 11:18:21

Temat: Re: tylko tego już się nie cofnie...
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.02.2016 o 11:13, Chiron pisze:
> https://www.facebook.com/tv1pl/videos/vb.39751080030
8630/1053555581370812/?type=2&theater

Kto wymyślił taki protest! Jakieś michnikoidy.
Sprawcom atraków trzeba dać w ryło, a nie przebierac się w spódniczki.
Zapewne Glob będzie miał inne zdanie, bo wiecie - gender, te sprawy

2. Data: 2016-02-12 15:57:59

Od: LeoTar <L...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> [...]

> Sprawcom atraków trzeba dać w ryło, a nie przebierac się w spódniczki.
> Zapewne Glob będzie miał inne zdanie, bo wiecie - gender, te sprawy

Zamiast zastanowić się nad rzeczywistą PRZYCZYNĄ przemocy kobitki łkają
i próbują po raz któryś napuścić jednych facetów na innych, tym razem
tych innych z odmiennej kultury.
A sio kur... .

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/

3. Data: 2016-02-12 16:00:46

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.02.2016 o 15:57, LeoTar pisze:
> Zamiast zastanowić się nad rzeczywistą PRZYCZYNĄ przemocy kobitki łkają
> i próbują po raz któryś napuścić jednych facetów na innych, tym razem
> tych innych z odmiennej kultury.
> A sio kur... .

Oczywiście ty znasz tę przyczynę, wszystko sprowadza się do jednego

4. Data: 2016-02-12 16:02:09

Od: LeoTar <L...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> Oczywiście ty znasz tę przyczynę, wszystko sprowadza się do jednego

Jeżeli chcesz dyskutować to udowodnij, że nie mam racji.
Bo ja swojej racji potrafię dowieść i obronić główną tezę.

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/
http://leotar.blog.pl/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

5. Data: 2016-02-12 16:04:49

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.02.2016 o 16:02, LeoTar pisze:
> Jeżeli chcesz dyskutować to udowodnij, że nie mam racji.
> Bo ja swojej racji potrafię dowieść i obronić główną tezę.

masz badania statystyczne?

6. Data: 2016-02-12 16:09:59

Od: LeoTar <L...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> masz badania statystyczne?

Żeby przeprowadzić badania statystyczne trzeba najpierw uruchomić
mechanizm naprawczy by pojawiły się owoce jego działania.

Przed pojawieniem się pierwszych rezultatów działania całego nowego
systemu wychowawczego można opierać się wyłącznie na logice, ale
stosowanej w sposób bezwzględny i konsekwentny aż do bólu.

7. Data: 2016-02-12 18:45:01

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

pinokio
> [...]

Sprawcom atraków trzeba dać w ryło, a nie przebierac się w spódniczki.
Zapewne Glob będzie miał inne zdanie, bo wiecie - gender, te sprawy

Pokazują że solidaryzują się z kobietami bo nie spódnica jest efektem przemocy, a
system poniżania kobiet, które w religiach są przedmiotem, a jak jesteś przedmiotem
to rośnie przemoc w tym seksualna, to religie powodują gwałcenie.

rzecz pewnie o każe
Czy w Biznesie Jest Miejsce Na Litość?
Transfer betonu
Najważniejsze pytanie współczesności
globik i reszta ateistów- oni już tu są...