Transfer betonu

1. Data: 2016-02-11 20:11:57

Temat: Transfer betonu
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Większość polaków nie chodzi do kościoła, nawet za komuny nigdy nie było 50%
frekwencji w kościele, a teraz jak podają katolickie media spadło im już poniżej 40%
obywateli co chodzi do kościoła.
Za to media niekościele liczą że to 15- 20 % czyli wyborcy Pisu.
A jeśli liczą tych co wiedzą do jakiej religii chodzą, to jest to nie całe 5%, które
odpowie co jest zgodne z nauką a co nie, bo reszta to chodzi tzw. owczym pędem i sami
widziecie że nic nie wiedzą o swojej religii.
Za komuny w PZPR też była to mniejszość w kwotach 15-20% , która należała do partii
i która narzucała swój dyktat większości i też większość partyjniaków, nie miała i
nie ma pojęcia czym jest komunizm, który nam wprowadza spowrotem Pis. Bo jak ktoś u
góry decyduje to zabija to myślenie bo nie trzeba wiedzieć, bo nie ja decyduje. Takie
chłopki.
Moim zdaniem to nie jest zbieg okoliczności, bo z lęku przed wolnością ta trzoda
pobiegła do kościoła, bo jak partia decydowała tak miejsce partii zajeli biskupi,
dlatego widzimy przypadek Chazana czy Maciarewicza za młodu zapiekłego komunistę
radykała, a teraz nawiedzonego katola, w dużej grupie.
Dlatego nazwa transfer betonu raczej słuszna.

2. Data: 2016-02-11 20:16:08

Temat: Re: Transfer betonu
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.02.2016 o 20:11, glob pisze:
> czy Maciarewicza za młodu zapiekłego komunistę radykała

twierdzisz?

3. Data: 2016-02-11 20:31:03

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

pinokio
W dniu 11.02.2016 o 20:11, glob pisze:
> czy Maciarewicza za młodu zapiekłego komunistę radykała

twierdzisz?

Na studiach sprawiał wrażenie niezrównoważnonego i był zapiekłym radykalnym
komunistą, jak podają jego koledzy z roku. A ktoś zaburzony, bardzo go wciąga
radykalna ideologia, jak ty tu robisz rewolucje październikową do kapitalistów, a za
chwilę robisz sraczki co zrobię bez bozi.
Takich przyciąga utopijna ideologia bardziej niż zwyczajnych ludzi i ją jeszcze
radykalizują. Jak komunizm upadnie natychmiast szukają jego utopijnego radykalnego
zastępstwa w postaci naprzykład religii, bo ta świadomość jest na rozkaz tego co wisi
w memach silnych, a nie decyzyjna za siebie, byle by nie dotykać ziemi, uciec od tego
co konkretne, odpowiedzialne, bo trzeba decydować i im więcej ucieka od wolności tym
samym bardziej jego twierdzenia szokujące w braku odpowiedzialności, aż do
ubezwłasnowolnienia.

4. Data: 2016-02-11 20:32:41

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.02.2016 o 20:31, glob pisze:
> Na studiach sprawiał wrażenie niezrównoważnonego i był zapiekłym radykalnym
komunistą, jak podają jego koledzy z roku.

A ja słyszałem że był już za młodu antykomunistą

5. Data: 2016-02-11 20:42:55

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

pinokio
W dniu 11.02.2016 o 20:31, glob pisze:
> Na studiach sprawiał wrażenie niezrównoważnonego i był zapiekłym radykalnym
komunistą, jak podają jego koledzy z roku.

A ja słyszałem że był już za młodu antykomunistą

Na pisowski stronach plemniki ojca jego już były zapiekle antykomunistyczne.
Macierewicz dokładnie pokazuje okres Stalizmu, z tymi spiskami, kretami, wrogami
którzy non stop kombinują jak podkopać jedynie słuszny pogląd. Po tym już widać kim
był. A jego biografie dlatego taki jest, wypełniają fakty, że na studiach budził
grozę jako zapiekły komunista.

6. Data: 2016-02-11 20:47:30

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.02.2016 o 20:42, glob pisze:
> [...]
był. A jego biografie dlatego taki jest, wypełniają fakty, że na studiach budził

A Ty demaskujesz spiski Kościoła: jak to nocą przy blasku Księżyca
spotykają się po kryjomu by uprawiać celibat.

7. Data: 2016-02-11 20:50:03

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

pinokio
> [...]

A Ty demaskujesz spiski Kościoła: jak to nocą przy blasku Księżyca
spotykają się po kryjomu by uprawiać celibat.

Tak oczywiście strasznie ukrywają ten swój celibat.:D

8. Data: 2016-02-11 20:58:09

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 11 lutego 2016 20:32:45 UTC+1 użytkownik pinokio napisał:
komunistą, jak podają jego koledzy z roku.

> A ja słyszałem że był już za młodu antykomunistą

Że się wtrącę. Wtedy z trockistów robiła władza antykomunistów, więc teraz
P. Antoni może o sobie mówić, że był antykomunistą, podobnie jak jego kolega
z KOR p. Jacek Kuroń. Wielcy społecznicy, w gruncie rzeczy z charakteru ludzie
dobrzy, ale będąc prorokami żydowskimi nastawionymi na sianie burzy rewolucyjnej
nie nadają się do nowoczesnej polityki. Widziałem na YT na kanale "głos
racjonalny" prof. Bogusława Wolniewicza nagranie, w którym ten szanowany
w kręgach patriotycznych filozof występuje w stosunku do P. Macierewicza
z druzgocącą krytyką, której nie sposób odmówić racji.

Jeszcze raz podkreślam, że jeżeli chodzi o zalety prywatne P. Macierewicz jest
dobry z charakteru i inteligentny. Znawca kultury politycznej Ameryki
Południowej, języka Inków (Quechua), specjalista od powstania Tupac Amaru II
(markiza José Gabriel Condorcanqui y Noguera potomka rodu Inków), niegdyś także
miłośnik ruchów Tupamaros i Ernesto "Che" Guevary, zanim lewactwo mu przeszło.
Ochrzcił się ZTCW podczas internowania w czasie wojny polsko-jaruzelskiej,
traktuje nową religię chyba poważniej od takich współziomków jak np. Ludwik Dorn.
Ciekawa postać, ale bardziej pasująca do publicystyki niż do polityki.

9. Data: 2016-02-11 21:24:42

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.02.2016 o 20:58, Jakub A. Krzewicki pisze:
> [...]
> dobrzy, ale będąc prorokami żydowskimi nastawionymi na sianie burzy rewolucyjnej

A kto się nadaje ? Buddyjski wielbiciel kultury japońskiej?

10. Data: 2016-02-11 23:07:29

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 11 lutego 2016 21:24:54 UTC+1 użytkownik pinokio napisał:

> A kto się nadaje ? Buddyjski wielbiciel kultury japońskiej?

Tu nie chodzi, że wielbiciel jakiejś kultury, tyle że jest tutaj
post-trockistowskie wino wlane w antykomunistyczny bukłak.
Czyli osoba pełna wewnętrznych sprzeczności sama w sobie.
P. Antoni może wbrew swoim najlepszym intencjom doprowadzić do jakiejś
mega-katastrofy, skoro już prof. Wolniewicz uważa go za groźnego dla
spójności PiS.

Najważniejsze pytanie współczesności
globik i reszta ateistów- oni już tu są...
Scharakteryzujmy
nadludzie i podludzie
Re: Przedstawiamy państwu imigranta