Re: Transfer betonu

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Thu, 11 Feb 2016 11:42:55 -0800 (PST)
Subject: Re: Transfer betonu
From: glob <r...@g...com>

pinokio
W dniu 11.02.2016 o 20:31, glob pisze:
> Na studiach sprawiał wrażenie niezrównoważnonego i był zapiekłym radykalnym
komunistą, jak podają jego koledzy z roku.

A ja słyszałem że był już za młodu antykomunistą

Na pisowski stronach plemniki ojca jego już były zapiekle antykomunistyczne.
Macierewicz dokładnie pokazuje okres Stalizmu, z tymi spiskami, kretami, wrogami
którzy non stop kombinują jak podkopać jedynie słuszny pogląd. Po tym już widać kim
był. A jego biografie dlatego taki jest, wypełniają fakty, że na studiach budził
grozę jako zapiekły komunista.