Transfer betonu

11. Data: 2016-02-11 23:09:41

Temat: Re: Transfer betonu
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.02.2016 o 23:07, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Tu nie chodzi, że wielbiciel jakiejś kultury, tyle że jest tutaj
> post-trockistowskie wino wlane w antykomunistyczny bukłak.
> Czyli osoba pełna wewnętrznych sprzeczności sama w sobie.
> P. Antoni może wbrew swoim najlepszym intencjom doprowadzić do jakiejś
> mega-katastrofy, skoro już prof. Wolniewicz uważa go za groźnego dla
> spójności PiS.

Na przykład Amerykanie mogą go rozgrywać, by Polska stała się mięsem
armatnim przeciwko Rosji?

12. Data: 2016-02-11 23:16:19

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:0c51dd35-fa98-4617-9bd4-2c195671e998@googlegrou
ps.com...
W dniu czwartek, 11 lutego 2016 21:24:54 UTC+1 użytkownik pinokio napisał:

> [...]

P. Antoni może wbrew swoim najlepszym intencjom doprowadzić do jakiejś
mega-katastrofy, skoro już prof. Wolniewicz uważa go za groźnego dla
=======================

Wolniewicz też już ma niezłą demencję. A co do jego zdania o Antku- to
słyszałem tylko, jak go potępiał za rozdmuchanie sprawy ostrzelania wioski w
Afganistanie przez polskich żołnierzy. Czy coś mu jeszcze zarzuca?

--

Chiron

13. Data: 2016-02-11 23:36:09

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 11 lutego 2016 23:16:20 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:
> [...]
> słyszałem tylko, jak go potępiał za rozdmuchanie sprawy ostrzelania wioski w
> Afganistanie przez polskich żołnierzy. Czy coś mu jeszcze zarzuca?

Sądzę, że prywatnie wiele, tylko to publicznie przemilcza. Incydentu Nangar
Khel używa w roli przysłowiowego "czubka góry lodowej" i jest nietrudno
zgadnąć, co jeszcze P. Antoniemu prof. Wolniewicz by zarzucił, gdyby
nie rachował na PiS.

14. Data: 2016-02-11 23:39:31

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki

A ja się wcale nie dziwię że Macierewicza bali się nawet komuniści w jego zapale
rewolucyjnym bo patrz.....

Macierewicz komunistą
W "Tomasz Lis na żywo" Adam Michnik wspominał też czasy, gdy przyjaźnił się z Antonim
Macierewiczem. - On był zawsze człowiekiem niebanalny - przyznał dawny opozycjonista.
Naczelny "Gazety" podkreślał, że oceniając Antoniego Macierewicza nie można dziś
zapominać o jego świetnym wykształceniu i odwadze, którą wielokrotnie w przeszłości
się wykazywał.

Jednocześnie Adam Michnik przypominał, iż przed laty Antoni Macierewicz był...
człowiekiem o poglądach skrajnie lewicowych. Gość Tomasza Lisa wspominał, jak obecny
lider PiS wzorował się niegdyś na Che Guevarze, Castro i rewolucjonistach z Chile.

https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Fidel_Castro

Kiedy w 1954 r. poznał w Meksyku Fidela Castro, wówczas emigranta, przygotowującego
się do przeprowadzenia na Kubie zbrojnego przewrotu komunistycznego, zrozumiał, że
znalazł swoje miejsce na ziemi.

Na przykład taki Związek Radziecki - niewiele już w nim z prawdziwego komunizmu.
Takie oskarżenie rzucił w 1965 r. w orędziu do Organizacji Wspólnoty
Afro-Azjatyckiej. Co więcej - o odejście od komunistycznych ideałów oskarżał samego
Mao Tse Tunga.
Co w sytuacji powszechnej korupcji ideałów robi gorliwy marksista? Pracuje nad
wywołaniem rewolucji światowej w nowych punktach globu. Na przykład w Kongu, gdzie
zaistniała możliwość wyzwolenia miejscowego proletariatu spod panowania belgijskiego.
I Guevara zostawia pogrążoną w ciągle niezrozumiałej biedzie i chaosie Hawanę i z 120
Kubańczykami ląduje w Kongu. Jego towarzysze dwoją się i troją, by uwolnić bratni
kraj afrykański od obcej imperialistycznej przemocy, ale miejscowym wcale nie jest do
tego pilno. Rewolucja upada.
Nie szkodzi. To przecież tylko jedno ogniwo światowej walki proletariatu.

http://www.tygodnikprzeglad.pl/che-bohater-czy-zbrod
niarz/

15. Data: 2016-02-11 23:44:48

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.02.2016 o 23:39, glob pisze:
> [...]
lider PiS wzorował się niegdyś na Che Guevarze, Castro i rewolucjonistach z Chile.

Kto za młodu nie byl komunistą, ten na starość będzie świnią, ale kto na
starość jest nadal komunistą, ten jest starym osłem.

16. Data: 2016-02-11 23:50:07

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

pinokio
> [...]

Kto za młodu nie byl komunistą, ten na starość będzie świnią, ale kto na
starość jest nadal komunistą, ten jest starym osłem.

To raczej pokazuje ludzi bez kręgosłupa moralnego bo ten Macierewicz popierał
komunizm bardziej radykalny od Stalinizmu, a jak zefirek zawiał już udaje
antykomunistę, gdzie jego zachowanie jest.... czym skorupka za młodu nasiąknie na
starość trąci. ....To nie była opozycja, tylko radykał komunistyczny że komuniści się
go bali, bo za mało miał komunizmu w komuniźmie.

17. Data: 2016-02-12 00:00:08

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:f0372fe1-f441-449f-8c25-a5cab8a1b219@googlegrou
ps.com...
> [...]

Khel używa w roli przysłowiowego "czubka góry lodowej" i jest nietrudno
zgadnąć, co jeszcze P. Antoniemu prof. Wolniewicz by zarzucił, gdyby

=========================

No ale ja naprawdę nie wiem?

--

Chiron

18. Data: 2016-02-12 00:04:08

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 11 lutego 2016 23:50:09 UTC+1 użytkownik glob napisał:
> [...]
starość trąci. ....To nie była opozycja, tylko radykał komunistyczny że komuniści się
go bali, bo za mało miał komunizmu w komuniźmie.

Tak jak młody Kuroń, z tym że Kuroń po pierwsze poszedł w sprawy pracy i spraw
socjalnych, po drugie wódka i papierosy sprawiły, że długo nie pożył. A jego
najlepszy kolega p. Antoni nadal żyje i wciela w życie ideały KOR-owskie.
Mówię, panowie całkiem sympatyczni jako osoby prywatne, ale z nieżyciowymi
ideałami publicznymi. Widmo krąży nad Polską - widmo KOR-ników.

19. Data: 2016-02-12 00:15:43

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 12 lutego 2016 00:00:08 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:
> [...]
> Khel używa w roli przysłowiowego "czubka góry lodowej" i jest nietrudno
> zgadnąć, co jeszcze P. Antoniemu prof. Wolniewicz by zarzucił, gdyby

To ja podpowiem tak - teoretycznie likwidacja silnej grupy pod wezwaniem
pn. WSI to genialny krok. W praktyce miała ona ciemną stronę dla reputacji
Polski u osobowych źródeł informacji np. na Bałkanach, Bliskim Wschodzie
i może jeszcze gdzie indziej. Pytanie brzmi - czy lepiej mieć chore oczy i uszy,
czy żadnych nie mieć. Prof. Wolniewicz nioe chciał o to pytać wprost, więc
zahaczył o taką drobnostkę z pogranicza jak incydent Nangar Khel.

No i jeszcze ta sprawa podobno zamachu smoleńskiego i tu już bez ogródek prof.
Wolniewicz mówi, że ta hipoteza jest absolutnie go nieprzekonująca. Chyba nawet
w większym stopniu niż ja bym pomyślał, ponieważ mam jednakże pewne wątpliwości,
czy aby na pewno to był wypadek. Ale mniejsza z tym, bo na pewno ani rządu
Rosji, ani Polski bym o takie cóś nie oskarżył. Prędzej USA, RFN czy różne
lobby polityczne, które mają w tych krajach coś do powiedzenia i siłę nacisku
banksterską na polityków.

20. Data: 2016-02-12 00:19:11

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki
- ukryj cytowany tekst -
> [...]

Mówię, panowie całkiem sympatyczni jako osoby prywatne, ale z nieżyciowymi
ideałami publicznymi. Widmo krąży nad Polską - widmo KOR-ników.

Nie bardzo. Ja kiedyś czytałem o bananowej młodzieży, którzy rodziców
wysokopostawianych w partii mieli, buntowali się bo komunizm był za mało
komunistyczny, uważali że komunizm jest idealny, tylko za mało radykalnie się go
wdraża i tymi osobnikami jest Kaczyński i ... o Macierewiczu teraz się dowiedziałem.
To że zachowują się jak komuniści widzimy w każdym czynie i w każdym słowie, gdzie
mamy nowomowę propagandową klasyków PRL, a teraz biografia dopełnia dlaczego
przywracają PRL, za którym tak tęsknili przez 25 lat ci bolszewicy. Ten beton
komuszy.
Dlaczego atakują solidarność jak Wałęsa czy Komorowski, dlaczego ich tak nienawidzą,
bo obalili im komunizm. Wtenczas nawet solidarność chciała komunizmu z ludzką twarzą,
bo nikt nie wierzył że komunizm może upaść. A radykałowie chceli bardziej radykalnego
komunizmu jak Kaczka i Macierewicz, bo uważali że komunizm jest idealny ale naród
trzeba wymienić bo go psuje i ta mentalność....naród popsuty non stop słyszymy od
Macierewicza.

Najważniejsze pytanie współczesności
globik i reszta ateistów- oni już tu są...
Scharakteryzujmy
nadludzie i podludzie
Re: Przedstawiamy państwu imigranta