tym razem zupa z porów!

21. Data: 2007-04-19 12:46:11

Temat: Re: tym razem zupa z porów!
Od: "PabloGT" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "clafoutis" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
news:f07lm1$nfe$2@news.interia.pl...
> mamqa wrote:

<ciach>
> [...]
<ciach>

> no widzę że nareszcie ktoś z głową się wypowiada. kiedy pobierałem nauki u
> szefa powiedział piotr buduj swoją kuchnię na kontrastach. i yu ciebie
> widze te kontrasty. smama zupa krem z porów to takie sobie ale jeśli do
> tej kremowej konsystencji dodamy np. chrupkie kawałki boczku to mamy już
> cudne danie.
>
> piotr

A przepraszam gdzie znalazłeś (wyczytałes) coś o jakimś kremie z porów?
Oj chłopie w tej Twojej kuchni, wolabym nie probować tych kontrastów

PabloGT

22. Data: 2007-04-19 13:06:06

Od: mamqa <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

PabloGT napisał(a):
> A przepraszam gdzie znalazłeś (wyczytałes) coś o jakimś kremie z porów?
> Oj chłopie w tej Twojej kuchni, wolabym nie probować tych kontrastów
Ugotuj kiedyś wg. tego przepisu to się przekonasz.
Por się rozgotowuje a ser i śmietana zagęszczają zupę.
Zresztą, nie trzeba gotować.
Trzeba wykazać się odrobina wyobraźni i mieć jako-takie pojęcie o gotowaniu.
agg

23. Data: 2007-04-19 13:12:06

Od: clafoutis <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

mamqa wrote:

> [...]
> Zresztą, nie trzeba gotować.
> Trzeba wykazać się odrobina wyobraźni i mieć jako-takie pojęcie o

dzięki za wsparcie. nioe zwracaj na niego uwagi. wystarczy poczytaćjego
posty i będziesz wiedziała że masz do czynienia ze znawcą i smakoszem
hehe. np kostek knorra itp rzeczy.

piotr

24. Data: 2007-04-19 13:17:32

Od: clafoutis <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

mamqa wrote:

> [...]
> Zresztą, nie trzeba gotować.
> Trzeba wykazać się odrobina wyobraźni i mieć jako-takie pojęcie o

parę godzin temu na tej samej grupie nieźle po sponiewierałem próbuje
się odegrac. na tym polu chyab mu nie wyjdzie.

piotr

25. Data: 2007-04-19 13:33:23

Od: "PabloGT" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mamqa" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
PabloGT napisał(a):
> [...]
Zresztą, nie trzeba gotować.
Trzeba wykazać się odrobina wyobraźni i mieć jako-takie pojęcie o gotowaniu.

A jak myslisz kto go napisał (przepis) na grupie?
Ten facio na górze wspomina coś o kremie, a ja na tyle ciemny nie jestem
abym rożróznił krem z pora od jego gotwanej nie "blenderowanej" wersji.
Ale robiłem tak i tak i ma to swoje wady i zalety
Wada kremu ma taki jakiś stały smak, zaleta fajna konststencja
Wada bez miksowania lubi sie nieraz cos pociągnąć na łyżce, zaleta nieraz
sie fajnie smaki przebijaja raz mocniej czuc pora a raz ów ser jeszcze nie
dokonca rozpuszony (zależy jaki damy).
Ogólnie rzecz biorąc ideą tego "przepisu" jest aby zrobić coś szybko i
ciekawie np na śniadanie
Bo na niedzielny rodzinny obiad raczej nie polecam (prym tu pozostawiam dla
rosołu tym razem bez kostek)

pozdrwiam

PabloGT

26. Data: 2007-04-19 13:36:35

Od: clafoutis <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

widzę że wymiękasz . no idobrze nie trzeba było trwac w uporze.

piotr

27. Data: 2007-04-19 17:21:10

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <1176987966.984557@slbhw0>, mamqa <a...@t...pl>
wrote:

> [...]
> Zresztą, nie trzeba gotować.
> Trzeba wykazać się odrobina wyobraźni i mieć jako-takie pojęcie o gotowaniu.

Tylko, powtarzam po raz setny, to nie krem.

Władysław

28. Data: 2007-04-19 17:25:33

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <f07r38$i26$1@atlantis.news.tpi.pl>,
"PabloGT" <p...@i...pl> wrote:

> [...]
> sie fajnie smaki przebijaja raz mocniej czuc pora a raz ów ser jeszcze nie

Zupy-kremy znano zanim wznaleziono miksery i blendery. A nawet
"blenderując" otrymamy nie zupę krem, lecz zupę puree.
Ale co ja się będę użerał.

Władysław

29. Data: 2007-04-19 18:05:51

Od: Marsjasz <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los napisał(a):

> Zupy-kremy znano zanim wznaleziono miksery i blendery. A nawet
> "blenderując" otrymamy nie zupę krem, lecz zupę puree.
> Ale co ja się będę użerał.
>
> Władysław

puree to przecier...

30. Data: 2007-04-19 19:14:51

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <f08b1p$rhs$1@inews.gazeta.pl>,
Marsjasz <m...@g...pl> wrote:

> puree to przecier...

Tak zwłaszcza np. puree kartoflane to przecier.

Władysław

zupa cebulowa...?
PALUSZKI
Pytanie o czekolade ale nie o przepisy...
[WAW] Sprawdzony catering?
POMAGAŁ I CHRONIŁ LUDZI, TERAZ POTRZEBUJE ICH POMOCY