ucisk miedzy c4 a c5

1. Data: 2012-11-05 19:24:08

Temat: ucisk miedzy c4 a c5
Od: bartek <b...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
od 2 lat dretwieja mi rece podczas snu gdy sa zgiete
jakis czas temu mialem przestwietlenie szyji
zgubilem gdzies wynik ale z tego co pamietam

mialem lordoze szyjna splycona
oraz jakis ucisk z protruzja ?

cos mi sie wylalo... miedzy tymi kregami

wieczorem staram sie wyciagac glowe szyje rekoma... czy to
wystarczajace aby te moje wylane cos miedzy kregami wrocilo na miesjce?

dodatkowo pamietam ze nie bylo ucisku na rdzen tylko na wrorek oponowy...

udac sie do neurologa czy tylko masaze ?

2. Data: 2012-11-10 20:32:12

Temat: Re: ucisk miedzy c4 a c5
Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> udac sie do neurologa czy tylko masaze ?

Ani jedno ani drugie leniwcu.
Poćwiczyć nieco.
Skomentowała Stokrotka ćwicząca raz na 2 lata.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

3. Data: 2012-11-10 22:51:01

Od: "plumke.pl" <plumke(2+shift)plumke.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Ani jedno ani drugie leniwcu.

czy mozna cie jakos obrazic zebys sie obrazila sobie poszla i juz nie
wprowadzala ludzi w blad?

4. Data: 2012-11-10 22:52:01

Od: "plumke.pl" <plumke(2+shift)plumke.pl> szukaj wiadomości tego autora

>udac sie do neurologa czy tylko masaze ?

oczywiscie neurolog i ortopeda...a pierdolnieta stokrotke ignoruj

pozdr

plumke

5. Data: 2012-11-11 18:32:07

Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy mozna cie jakos obrazic zebys sie obrazila sobie poszla i juz nie
> wprowadzala ludzi w blad?

Bez pszesady z tym błędem.

napisałam :
>Poćwiczyć nieco.
>Skomentowała Stokrotka ćwicząca raz na 2 lata.
Co było integralną częścia postu.
A masażysta może zaszkodzić bardziej niż samodzielne ćwiczenie w granicy
rozsądku. I wcale nie musi być winien masażysta.
Ćwiczenie w niewilkiej ilości, bez zmęczenia i bulu nie może zaszkodzić.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

gliceryna na cholesterol
Rosnace cisnienie wieczorem i w nocy
Wszystko o in-vitro