uczenie angielskiego metodą Callana

21. Data: 2002-09-11 00:24:33

Temat: Re: uczenie angielskiego metodą Callana
Od: Malgosia K. <...@o...pl.> szukaj wiadomości tego autora

"MarekP" <m...@p...onet.pl> :

>Witam,
>według ich materiałów reklamowych jest to metoda 4 razy szybsza od zwykłego
>uczenia, dają gwarancję że w ciągu x dni zrobi się certyfikat. Miał ktoś
>może jakieś doświadczenia?

Chodziłam do takiej szkoły i na początku nawet mi się podobało.
Nauka w takiej szkole polegała na przerabianiu kolejnych 'stage'ów',
książek. Niestety angielski którego tam uczą jest 'archaiczny', a to
dlatego bo podręczniki zawierają materiał sprzed kilkudziesięciu lat,
od czasu kiedy pan Callan wymyślił swoją metodę.
W ten sposób nie mówią ani w Stanach/Anglii ani w Australii.
Jeśli nie wierzysz a chcesz spróbować, spytaj swojego native speakera,
lub po prostu oglądaj CNN ;-)

--
...@o...pl

22. Data: 2002-09-11 00:45:55

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 2 x 2 lekcje tygodniowo w moim miescie kosztuje 1100 zł, i jest to
najtańsza
> szkoła !
>
> pzdr Marco

a rok szkoly w Londynie 3700 zl :)
patrz www.londyn.org

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

23. Data: 2002-09-11 07:57:19

Od: UlaPod <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

HaNkA ReDhUnTeR wrote:

> zwykłego
>
> Nie ma czegos takiego jak "zwykle uczenie". "4 razy szybciej| to haslo
> reklamowe Callana z lat 60ych gdy metoda Callana sie pojawila i zderzyla
> z metodami tradycyjnymi ( kto pamieta podreczniki "Aleksandra" to wie o
> czym mówie). W chwili obecjej wszyscy uczą metodą komunikacyjną wiec
> Callan sie niczym nie wyróznia.

Ale Callan nie jest metodą komunikacyjną.

ulapod

24. Data: 2002-09-12 05:40:09

Od: "MarekP" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WALDIM" <w...@a...pl> napisał w wiadomości
> najtańsza

> a rok szkoly w Londynie 3700 zl :)

+ koszty zakwaterowania + wyżywienia - u rodziców mam to za free :-)

25. Data: 2002-09-12 10:04:20

Od: Agnieszka Galor <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik MarekP napisał:
> Użytkownik "WALDIM" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

> + koszty zakwaterowania + wyżywienia - u rodziców mam to za free :-)

nie chce mi się wierzyć.Mąż był rok temu w Anglii i 2-tygodniowy pobyt,
czyli kurs w szkole, przejazd , posiłki, nawiasem mówiąc bardzo skromne
kosztowały go ok.5000zł. Jeśli chodzi o życie kulturalno-towarzyskie, to
nie było go już stać.

26. Data: 2002-09-12 10:56:18

Od: UlaPod <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

MarekP wrote:

> + koszty zakwaterowania + wyżywienia - u rodziców mam to za free :-)

Rok w Anglii a rok na kursie w Polsce to nawet wstyd porównywać.
Pomysl o pracy w Anglii, jeśli wykupisz 6 mies. szkoły to wtedy pracowac
możesz legalnie bo dostajesz wize studencką.

ulapod

27. Data: 2002-09-14 17:50:36

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "UlaPod" <u...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Pomysl o pracy w Anglii, jeśli wykupisz 6 mies. szkoły to wtedy pracowac
> możesz legalnie bo dostajesz wize studencką.

dobrze mowi... dac mu wodki :)
ja tak 9 miesiecy posiedzialem w Lodnynie

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl