udka z indyka i co dalej.....

1. Data: 2005-03-02 09:43:59

Temat: udka z indyka i co dalej.....
Od: "Alicja" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam w lodówce dwa ładne udka z indyka, ale niestety nie wiem jak i z czym
mozna by je zrobić . Nastawiam sie na upieczenie ich w piekarniku ale nie
wiem jakich przypraw dodać. Czekam i prosze wszelkie sugestie.

Pozdrawiam
Ps. A czy do idyka pasują pomarańcze, jabłka czy przesadze dodajac je do
brytfanny.

1. Data: 2005-03-02 17:09:03

Temat: Re: udka z indyka i co dalej.....
Od: Artur Nowacki <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Alicja napisał(a):
> [...]
>
> Pozdrawiam
> Ps. A czy do idyka pasują pomarańcze, jabłka czy przesadze dodajac je do

Ja ostatnio zrobiłem coś takiego:
http://artnow.blox.pl/html/1310721,1441794,13.html?1
83998

--
Artur Nowacki (artnow)
Dom GG: 9856 Praca GG 4624321

1. Data: 2005-03-03 07:58:25

Od: "Alicja" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja ostatnio zrobiłem coś takiego:
> http://artnow.blox.pl/html/1310721,1441794,13.html?1
83998

Dziekuje za przepis- brzmi apetycznie. Zaraz zabieram sie do roboty.

"Zapaszki" w kuchni.
Co do schabowego po "hawajsku"
Jaki ocet?
mieszanki.pl - do automatów chlebowych